Ik heb een hele knappe jongen ontmoet via een soortgelijke app als tinder. Zo’n 3 weken geleden (Gewoon voor de grap een account gemaakt enzo) Je kon je locatie veranderen dus had ik maar London gedaan. Nou had ik dus n match met een jongen op die app, en hij berichtte mij dat ie me heel mooi vond en hij begon me gelijk babe te noemen enzo.
En toen zei ik tegen hem dat ik eigenlijk In Nederland woon. en toen zei hij dat ie naar Amsterdam gaat in oktober om daar de verjaardag te vieren van zijn broer, en of ik dan met hem wilde afspreken. en toen hebben we elkaar onze snap gegeven. Nou In het begin vroeg die wel hoe het met me ging enzo en we hadden van die kleine gesprekjes, maar hij nam/neemt niet echt de moeite om mij te leren kennen ofzo.
Hij heeft wel vaker gezegd van we moeten echt afspreken als ik in Amsterdam ben enzo. Waarbij ik elke keer zei van ‘ja misschien want je bent toch eigenlijk een vreemdeling voor mij’ en dat begreep die dan. En echt elke keer als ik een snap van mezelf stuur zegt ie dat ie me heel knap vind enzo.
Maar toen op die app als n jongen mij een berichtje stuurde en ik vertelde dat ik niet uit de uk kwam, stopte ze ook gelijk met praten tegen mij. En de meeste zijn ook alleen uit op seks of gewoon dirty talk. En deze jongen blijft wel snaps enzo sturen.
En hij heeft in het begin nooit echt gezegd van stuur me nudes van je ofzo, Alleen vorige week ofzo zei die ‘show me something’ en waarbij ik dus zei dat ik zulke dingen niet ga sturen. Ik dacht wel van ja hmmm oke dat is wat minder dat ie dat vraagt Maar dan denk ik ook wel van ja het blijft een jongen:sweat_smile:
En daarna bleef die ook gewoon met me praten. Maar ik vraag me dus af wat zijn bedoelingen zijn, en waar die op uit is? En wat hij wil gaan doen terwijl we in a’dam zijn? ik kan mij voorstellen dat hij gewoon een ‘pleziertje’ wilt hebben.( Ikzelf ga en wil geen seks met hem hebben)
en praat hij niet zoveel met mij op snap omdat ie denkt van wat moet ik nou met iemand die niet in Engeland woont? En of die wel zoiets heeft van als we in a’dam meeten hij wel iets heb van oke ik zou haar wel graag leren kennen? Ikzelf zou wel zoiets hebben van als we een klik hebben en ik vind hem leuk, ik dan wel gewoon leuk contact wil blijven hebben en we daarna wel verder kijken van hoe en wat.
Want ik weet dat een relatie of iets niet echt realistisch is aangezien hij in Engeland woont. Ik ben gewoon benieuwd hoe hij zelf tegen dit alles aankijkt. Ik kan het hem gewoon simpelweg vragen maar ben ook wel benieuwd wat jullie van dit alles denken
Hij is trouwens 18 en ik ben 16