Afspreken met je bff's!

Hoi, leuke mense!! Ik heb het idee om met mijn beste vriendin is een weekje af te spreken in de zomervakantie, alleen, weet ik niet zoveel dingen om te doen en ik heb jullie hulp nodig!!!
Laat alle hulp maar komen, alle ideeën zijn welkom!!! Allezinds bedankt hé!! Xx

Zwemmen?

Jullie weten toch wel van elkaar wat jullie nou zo leuk vinden om te doen, als jullie BFF’s zijn.

Ja, maar het is altijd leuk om iets nieuws te proberen!!! Is kamperen in je tuin leuk??

Dat kan je alleen weten als je het zelf gedaan hebt …

kamperen in de tuin is kei leuukkk!!!

kamperen lijkt wel leuk :slightly_smiling_face:

de ouders van een vriendin gingen vorig jaar een weekje weg en toen mocht zij de hele week met een paar vriendinnen thuis logeren. dat was kei vet

haha annelieke en radijs zijn vast brabanders :stuck_out_tongue:

cakejes/koekjes/taart bakken, gezichtsmaskertjes, grappige/enge films downloaden, een collage maken van al jullie foto’s, cocktails/smoothies maken, elkaars nagels doen, op een terrasje zitten en mensen afkraken, picknicken, achterlijke klerencombinaties aantrekken en dan foto’s maken, fotoshootje, zwemmen, zonnen… er is zoveel wat je kan doen met vriendinnen :’)

kei leuk toch Brabant :grinning:

brabant de gekste! :afro: :metal: haha

kamperen is inderdaad kei leukkk

eindhoven de gekste

PSV. bah

hahahaha dat klopt :stuck_out_tongue:

kamperen in de tuin is leuk.
verder; zwemmen, maskertjes, naar het strand, naar de markt, uitgaan, karikaturen van elkaar tekenen, iets leuks knutselen, iets bakken, bbqen

stomme filmpjes maken en op youtube zetten! hahaha

best friends forever’s?