Afspreken met iemand van badoo?

Oké dus, vorige week vrijdag had mijn vriend het uitgemaakt, echt heel moeilijk mee gehad maar nu is het voor mij wel duidelijk dat het echt over is (vooral toen ik hem een paar dagen geleden toevallig tegenkwam en hij naar een ander meisje ging, letterlijk zei dat ie mij niet mistte… etc, deed pijn, maar was goed om eroverheen te komen). Toen heb ik in een verveelde bui badoo gedownload… ik voelde me daar best triest over haha maar ik dacht: “ach, waarom niet?” dus naja echt 90% vond ik helemaal niks… heb het nu inmiddels ook weer verwijderd, maar van al die jongens waren er twee wel best leuk. eentje woont vlakbij en daar ga ik morgen dus ook mee afspreken. ik probeer niet te hard van stapel te lopen maar volgens mij is hij echt best wel heel leuk :slightly_smiling_face: ben wel echt suuuuperzenuwachtig haha, maar probeer er wel neutraal heen te gaan. Niet van “ohjee vindt hij mij wel leuk?” meer juist kijken of ik hém leuk vind. En voor de rest… echt helemaal neutraal haha, als het niks wordt wordt t niks.

Ik vroeg me alleen af of er meiden zijn die ervaring hebben met afspreken met iemand die ze nog nooit in het echt hebben gezien? We spreken trouwens in de stad af dus lekker openbaar enzo.

Ik heb een keer met iemand via Tinder afgesproken, gewoon bakje koffie gedaan. Was in het begin wel onwennig maar daarna wel gezellig.
Het is inderdaad verstandig om in het openbaar af te spreken, als het niet bevalt kan je gewoon weg gaan :slightly_smiling_face: Veel plezier in ieder geval en laat weten hoe het was?

Ja, ik heb 1 keer met iemand van Tinder afgesproken, daarna nog 2 keer. En nog een andere jongen, ook via Tinder, dat is nog bij een keer gebleven. Wat wil je wetenn?

Na een week… wauw.

Anyway, ik heb ook weleens met iemand afgesproken via het internet. We hadden toen afgesproken op Utrecht Centraal en het beviel prima. We zijn toen gewoon ergens wat gaan drinken. Ik had wel op safe gespeeld en op een dag afgesproken dat ik ook moest sporten. Hierdoor kon ik maar een uurtje. Stel dat het één grote flop was, dan kon ik snel weg :wink:

Ik heb het ook vrij snel gedaan, waarom niet?
Niet echt een date, onze stageadressen zaten vlakbij elkaar dus we hadden erna gewoon ff afgesproken om een praatje te maken.

Beter dan dat je maanden lang met iemand praat en het blijkt heel kut te zijn in het echt.
Of je praat met heel iemand anders, dat kan natuurlijk ook nog

Ik dacht altijd dat ik niets serieus op internet kon vinden, tot ik ook in een verveelde bui mijn vriend tegenkwam op Badoo. Het klikte gewoon heel goed en we hebben toen in de stad afgesproken, na een week al. Ik ging er met niet te veel verwachtingen naar toe, maar hij bleek echt verschrikkelijk leuk te zijn en we hebben uiteindelijk een relatie gekregen. Gewoon doen dus! Oh en het is inderdaad goed dat je het nu al doet ipv nog maanden wachten, anders voelt het echt alsof je je tijd verspilt hebt lijkt me.

Ik zou eerlijk gezegd niet afspreken en eerst eens lekker tijd voor jezelf nemen, maar goed.

Ik wou het niet zeggen, dat je eigenlijk nog een beetje met je ex zit kan het verpesten met deze jongen.

Ehm ja, ik heb inmiddels een stuk of 6 (?) keer met een jongen van Tinder afgesproken. :") Klikte meteen echt super goed en nooit vervelende stiltes of iets geweest. Dus wat dat betreft, zou ik het aanraden. Maar verder idd wel wat Falathiel zegt.

Mijn vriend heb ik ontmoet op tinder :slightly_smiling_face:

Maar in jouw geval zou ik ook nog lekker even wachten, omdat je net pas uit een relatie bent…

Ik bedoelde het anders, niet zo duidelijk geformuleerd. Ik had ook toen na een week afgesproken. Maar ik bedoel een week nadat het uit was met haar vriend :wink:

Oh zo! Nee dan ben ik het met je eens

Ja iknow het is ook wel heel snel, maar ik wil het sowieso heel rustig aan doen. mocht het klikken wil ik gewoon een tijd daten enzo en daarna zien we wel… en mocht het niet klikken, tsja maakt ook niks uit :slightly_smiling_face:

Je moet het inderdaad zelf weten, maar ik wil toch nog zeggen dat het beter is als je het nog even niet doet, zeker aangezien het pas een week (!!!) uit is. Als het nou een maand was geweest vond ik het nog steeds vroeg, maar beter. Je moet eerst weer ‘leren’ hoe het is om alleen te zijn.

Ik ben nu 3 maanden samen met mijn vriend die ik van Badoo ken. We hebben eerst 1 maand via chat/app gepraat voordat we gingen afspreken en toen hebben we nog een maand gedate voordat we een relatie kregen.

Ik heb mijn vriend ook ontmoet via Tinder! Je kunt gewoon afspreken op een openbare plek en dan gezellig wat drinken. Dan kan er niets mis gaan?

Maar loop je niet een beetje te hard van stapel om van de ene relatie die net uit is weer in wat nieuws te storten?! Maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf weten! Maar ik zou er mee gewacht hebben…
Veel plezier igg!

Ik heb met iemand afgesproken die ken van Tagged. Maar we hebben eerst heel lang contact gehad en toen is een keer afgesproken. Weleens waar bij hem thuis, zonder ouders. Maar dit was geen ramp omdat we elkaar dus al een half jaar/driekwart jaar hadden gesproken. Dus ik zou het gewoon doen, wel goed dat je het op een openbare plek doet. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook met iemand afgesproken die ik kende van Twitter (was uiteindelijk best serieus geworden). Ik weet nog dat ik extreem zenuwachtig was… Maar je moet gewoon in een leuk cafeetje ofzo afspreken en dan heb je het sowieso wel gezellig. Als er geen klik is moet je gewoon doen alsof je een fake belletje krijgt dat je weg moet ofzoiets…

ik heb mijn vriend ontmoet op omegle.com
na ongeveer een maand skypen en whatsappe zijn we naar de bios geweest, ik was ook super zenuwachtig maar uiteindelijk was het echt heel erg gezellig!

wees gewoon jezelf,
heel veel plezier meis!
xx

Afgelopen week zijn er nog twee meisjes verkracht in België :confused: Ze hadden ook eerst in stad afgesproken. Ik zeg niet dat dit altijd hoeft te gebeuren maar ik hoop dat ts op de hoogte is van dit soort zaken.