afspreken met ex

Hallo allemaal,

Mn relatie van 2jaar is 2maanden geleden geindigd, helaas. Hij wilde vrij zijn, geen serieuze relatie en hij wilde verliefd zijn.
Ja dit brak me, want hij zei wel dat ik het mooiste was wat hem was overkomen en dat zegt hij nogsteeds als ik met hem praat… dan verteld hij wat hij allemaal mist… en ja daardoor moet ik nogsteeds huilen en ik zeg hem dan ook altijd dat ie daarmee moet ophouden, omdat ik er gewoon stom weg niet tegen kan! Ik hoef niet zijn zielige praatjes, omdat hij me brak, en als het allemaal zo erg was, liet ie me niet gaan…

Ook is hij egoistich, en ik denk meer aan een ander dan aan mezelf. Op een gegeven moment zeiden vrienden en vooral mijn ouders dat ik voor mezelf op moest komen, want ja ik liet gigantisch over me heen lopen. Ik kwam voor mezelf op, hij noemde me vanaf toen een zeur en zeikerd… ook een reden dat alles ging botsen…

Hij is altijd al een meisjes lover geweest, altijd intresse in anderen…iets waar ik ook niet tegen kon.

De eerste week toen het uit was zocht ik allemaal contact, ik ben daar toen mee gestopt, want ik ging me er toch niet beter door voelen, eerder werd alles erger.

Na een tijdje zocht hij contact, we spraken af en hij kwam een uurtje. Ik was WEER teleurgesteld dat de hele ***middag vor hem vrij had gehouden en hij maar een UURTJE!! kwam… mrja aan de andere kant; hij kwam…

Nu ben ik jarig en heeft ie een kaart gestuurd en zocht ie contct, niet alleen gefeliciteerd maar gewoon een praatje. Nu hebben we ook weer afgesproken voor volgende week. Ik twijfel alleen, want…
hij zei weer; ja ik kom dan wel eventjes.
Dus ik zei gelijk dat eventjes niet van mij hoefde, hij denkt ook echt alleen maar aan zichzelf!!!
Toen was eventjes 2uur of langer… achja van mij mag hij komen alleen de vorige keer moest ik ook heel de tijd mijn tranen inhouden…

aan de andere kant, is alleen maar leuk even bijpraten. Hij wil gewoon vrienden zijn.

Maar aan de andere kant vind ik dat zo moeilijk, een jongen die vaak mn hart brak, maar waar ik zo’n zwak voor heb en ik heb hem zeker 1000 kansen gegeven in onze relatie.
Hij verdiend eigenlijk niet eens mijn aandacht, maar ik heb een zwak voor hem, ik wil hem ook dolgraag zien…

Het is zo moeilijk komt nu naar mij alleen mar wanneer het hem uitkomt en ook de tijd…

soms denk ik; wat moet ie nou.

Hij zegt ook, we konden best nog bij elkaar zijn alleen zouden we dan waarschijnlijk vaker ruzie krijgen. Iets wat ik ook zeg.

Zo te horen doet hij geen moeite, dus ik ga er vanuit dat hij je echt niet terug wil. Ik zou niet meer afspreken voorlopig, zo kom je niet over hem heen.

Als het je zo veel pijn doet, is het beter gewoon volledig contact te verbreken. Dat is misschien even heel moeilijk, maar uiteindelijk wel veel beter voor je

Hij wilt me ook niet terug, misschien wel de leuke gezellig tijden, maar dan als vrienden.
Ik wil hem ook niet terug omdat ik wel lievere jongens ken die wel alls voor mij over hebben…

mrja maak het me zelf soms best lastig zo allemaal…

Ik denk dat je hem beter niet kunt laten komen, want dan komt alles weer boven bij jou (denk ik). Het is beter om geen contact meer met hem te nemen als hij zich zo naar jou heeft gedragen.

peppermint; nouja nu doet hij me geen pijn meer… alleen door al die mooie herinneringen op te halen maar dan zeg ik gewoon dat hij daar mee moet stoppen… want dat lijkt net of hij me terug wilt en ik geef me dan hoop…terwijl dat helemaal niet zo is…

Ik zit in dezelfde situatie als jij, mijn ex wil ook weer met me afspreken… Als je erover wil praten mag je me altijd noten!

Fantasyx; ik weet niet precies waar ik dat note knoppie kan vinden zo 1-2-3 :’) zou je mij mis even een note kunnen sturen? :slightly_smiling_face:

Jaa, gestuurd (:

Nouja ik laat hem toch gewoon komen.
Het zou me op dat moment in iedergeval goed doen, als die weg gaat waarschijnlijk niet mrja dat zie ik dan wel weer…

Als ik dit lees is het voor mij zo duidelijk als wat dat jij niet over hem heen bent. Op deze manier raak je dat nooit, en vrienden zijn met iemand over wie je niet heen bent is vrijwel onmogelijk.

Niet doen…

Met je ex weer iets opnieuw beginnen is net een boek met hetzelfde einde.
ik had hetzelfde probleem, maar het beste is om hem voorlopig niet te zien want dan gaat het loslaten veel moeilijker. dat was bij mij ook. ik heb mijn ex al 3 maanden niet meer gezien ofz en voel me nu ook veel rustiger!
loslaten meis, vergeten hoeft niet maar wel loslaten!

nouja ik laat hem dan dit keer komen, maar heb weer flirterige berichten van hem gelezen naar meiden…en voel me nu gebruikt… en gewoon stom,

omdat hij weet dat hij het leuk met mij heeft en kan lachen en het gezellig is… dus een leuke dag heeft zonder aan mij vast te zitten en lekker verder te kunnen met meiden, en als hij gezelligheid zoekt, ben ik er…!?

waarom gun ik hem dat ook ;’(

ik weet denk trouwens wel waarom ik het hem gun, ik mis gewoon onze hmor en crazy tijd, we waren prettig gestoord samen… iets wat ik nu met niemand heb meer…

Laat hem gewoon niet komen. Hij gebruikt jou, jij laat dat toe, maar je voelt je er alleen maar kut om. Doordat hij steeds komt krijg jij weer allemaal hoop. Het beste middel om over je ex heen te komen is om afstand te nemen…

en dan als ik dat wil, na een halfjaar contact zoeken!? of afspreken…
of als dat zo loopt…!?

ik vind het gwn raar, dat beste vriendn met je ex gwn amper werkt!?

Laat dit en verwerkt dit en ga verder met je leven.
Volgens mij wordt je hier niet bepaald gelukkiger van.

knotjee; nee klopt, omdat ik gewoon zie dan wat ik mis en waar ik GELUKLIG vanaf ben, want gelukkig oud worden met hem ging toch niet met 0,000000 vertrouwen.

Het is soms alleen dat ik hem mis, mrjah als ik indd blijf afspreken word het ook niet beter want ik geef mezelf indd hoop en wil hem dan telkens laten zien wat hij mist. ( bijv. door mezelf extra leuk aan te kleden ) XD

Als 2 jaar met elkaar hebt gehad is het heel begrijpelijk dat het moeilijk is om van elkaar los te komen. voor jou en ook voor hem! Toch lijkt mij zijn boodschap duidelijk. Hij hoeft je niet meer, en wil vrij zijn.

Ik heb een maand geleden een relatie beeindigt van 1.5 jaar. Ik heb het uitgemaakt, maar zou af en toe nog best een contact willen. Je hebt gewoon zoveel met elkaar mee gemaakt blabla, en dan opeens boem pats is alles over. Maar toch is het beter voor mijn ex (de gene die gebroken achter blijft) om geen contact te zoeken, zo maak ik het alleen maar moeilijker voor me ex.

Ik zou ook zeggen tegen je ex dat je ff geen contact meer wilt, ik zou niet meer afspreken, het stelt toch telkens weer teleur. jij ziet het misschien ook als hoop en hij niet.

succes

Hoe moeilijk het ook is, sluit je helemaal van hem af. Anders zul je de verliefdheid waarschijnlijk niet snel verliezen. Gewoon een maandje niks meer van jezelf laten horen en ook niet op z’n twitter of facebook of whatever kijken wat hij allemaal aan het uitspoken is. Dan gaan je gevoelens vanzelf wel weg, je moet er gewoon even doorheen wat lastig is.