Afspreken met ene jongen, what to do?

-

Gewoon doen (:
& als je toch niet verliefd op hem wordt,
kun je toch goeie vrienden worden? ^^
er moet toch niet altijd liefde zijn

yeahh ^^ uhmm gewoon spontaan blijven … & lekker over dingen blijven kletsen… who cares…
als hij je niet leuk vind boeie… je vind dan vast wel iemand anders …

& vooral niet jezelf anders voordoen … dat merken ze op den duur toch wel
believe me…

xoxoxo Robin

upje

als een gek gaan knipperen

Dat heb ik begin januari gedaan, afgesproken met een jongen…
Wist nog weinig over hem, maar wist wel dat het een superlekkerding was :stuck_out_tongue: (duh…:stuck_out_tongue:)
En ik was bij iemand anders, zogezegt mijn 2de moeder en aangezien ik me daar altijd op me gemak voel zei ik dus tegen die jongen dat ik daar was
Ik wachten op hem, mn 2e mamsie mij gek maken met: oeee, hij komt, Dees! :grinning:
Pfff werd er bloednerveus van, en dat terwijl het tussen ons alleen vriendschap was en ik had nog nooit afgesproken met een jongen alleen.
Normaal als ik jongens tegenkom heb ik altijd wel een vriendin bij me (shoppen, chillen, you know!)

En nu hebben we wat al sinds zijn verjaardag en tja… alles kan anders lopen
Diezelfde avond kwam hij nog naast me zitten, deed een arm over me heen…
Voelde me super en vleermuizen vlogen in het rond :stuck_out_tongue:
Maar zorg iig dat je niet nerveus ofzo bent want dat laat je hart flink voelen en is niet echt goed voor je :stuck_out_tongue:
Mn mamsie had al kaarsjes aan gezet, dus dat gaf wel wat rust voor me :stuck_out_tongue:
en die zat gewoon achter dr pc en wij op de bank tv kijken en wat kletsen over alles en nog wat… :stuck_out_tongue:
Maak je maar geen zorgen, met een jongen afspreken voor t eerst en alleen is nog flink meevallertje dan als je oppeens een “grote meid” wordt :stuck_out_tongue: