Afspreken met een oudere jongen?

hey meiden,

ik zal het even kort proberen uit te leggen :blush: . Ik ken sinds vorige week een jongen via een vakantiekamp, we zaten daar vroeger allebei op en dit is mijn eerste jaar als leiding en voor hem zijn 4e. We appen al een paar dagen en hij vraagt steeds of ik langs kom, dat wil ik ook wel maar dan zegt hij: dit blijft tussen ons he dat je langskomt? dus dan zeg ik ja is goed. Want ik denk dat hij gewoon niet wil dat mensen verkeerde ideeën krijgen enzo want hij is dus al 23 en ik 15. En ik weet niet echt wat ik moet doen… Dat ik gewoon langs moet gaan en dat we gezellig een filmpje gaan kijken of dat ik er meer moet achterzoeken omdat hij al 23 is…

xx

het klinkt alsof hij seks wilt, en wil je met iemand afspreken die zegt dat het geheim moet blijven?

Nee. Gewoon niet doen.

ik heb wel met wat meiden gepraat die hem al langer kennen en die zeggen gewoon dat hij heel lief is enzo maar dat hij gewoon op jongere meiden valt maar dan niet perse voor de seks ofzo

hij is ouder jij bent 15 jaar dat zegt al iets,is niet alleen maar uit sex???
of zit toch anders.

hij wilt geheim houden dat is niet iets goed zo als ik uit je verhaal bekijkt,of ikzie het zelf verkeerd maar lijkt me geen zuiver koffie.

hij doet ook zo stiekem en zo geheimzinnig,lijkt me niet verstandig om met zo iemand
af te spreken.

^ niemand houd je tegen om met hem af te spreken. aan de manier waarop je hem verdedigd kan je zien dat je wilt afspreken. doe het dan gewoon

Persoonlijk vind ik dit verschil echt té groot op die leeftijd. En aangezien hij steeds vraagt of je langs komt … Ik vertrouw er niks van. Maar we houden je niet tegen natuurlijk

okay thanks voor de reacties :flushed: x