Afspreken met een jongen

Heee,

Ik heb een jongen leren kennen via Hot or Not (jaja) en hij blijkt vlak bij mij te wonen.
Dus stelde hij voor om vrijdag af te spreken.

Hij neemt een paar vrienden mee, en we gaan waarschijnlijk blowen, -super leuke eerste ‘date’- haha.

Maar hoe kan ik me het beste gedragen? Ik ben best wel snel verlegen etc.
waarschijnlijk neem ik ook wel vrienden mee als ze meewerken haha.

Liefs!

EDIT:
Dit ging niet meer door, we gaan nu vanavond (zaterdagavond) als het goed is met z’n tweeën afspreken en niet echt specifiek iets doen. We gaan dus nu NIET blowen. Bij de vorige keer zou hij al met z’n vrienden afspreken, en HUN zouden gaan blowen, -al blow ik zelf ook weleens, zou ik het niet erg vinden-. En hij vroeg of ik het erg zou vinden als ze mee zouden gaan, als ik het wel erg zou vinden, wou hij liever met mij alleen afspreken.

Als jij ook vrienden mee neemt, probeer dan in ieder geval niet alleen maar bezig te zijn met hun, maar juist met die nieuwe mensen.
Intresse tonen en vooral ook jezelf zijn. Als het gezellig is neemt je verlegenheid waarschijnlijk vanzelf af.

Ik zou zeker niet alleen met hem afspreken, als hij ook vrienden meeneemt. Misschien ben ik dan wel weer paranoia maar straks zijn ze iets raars van plan ofzo haha.

Haha, ja snap ik. Zou ik ook echt niet doen, durf ik niet eens, :hammer:

Bedankt voor je reactie, :grinning: Hier heb ik wel wat aan!

Haha is niet erg toch? Zo een eerste keer is het denk ik ook wel gezelliger om dan met een groep af te spreken en inderdaad, de tip van niet teveel met je eigen vrienden bezig zijn vind ik een goede! Ben jij trouwens wel ok met dat blowen?

eerste date blowen, fijne indruk?
Drugs veslaafd or what…

Inderdaad. Niet lullig bedoel zelf blow ik ook een aantal keer per maand dus ben echt niet anti blowen ofzo, maar op de eerste date?! :face_with_raised_eyebrow:

eerste date blowen en hij neemt z’n vrienden mee?
ik zou hier al een heel raar gevoel bij krijgen… of ik ben gewoon te achterdochtig.
maar zoals al wordt gezegd, neem iemand (liefst meerdere) mee en wees voorzichtig…

Ik hoop dat je bowlen bedoelt en niet blowen.

Zeker niet alleen heen gaan, neem dus zelf ook een paar leuke vriendinnen mee (maar niet té leuk :wink: En verder gewoon een fijne avond van maken, probeer elkaar wat beter te leren kennen, misschien zou het ook fijn zijn je vriendinnen op voorhand op de hoogte te brengen van de situatie, dat ze niet alle aandacht opeisen of zelf met hem aan de haal gaan. En je weet: samen uit, samen thuis! En misschien wordt het niets met die jongen maar hou je er wel een aantal leuke vriendschappen aan over! Veel plezier en let op jezelf!

Dankjewell, ja wel blowen, en nee ik ben niet drugsverslaafd, haha. Hij zou al met vrienden afspreken en vroeg of ik het erg vond, vond ik niet :slightly_smiling_face: Maar hun zouden nog langs de koffieshop ofzo, dus vandaar :wink: Het is niet echt een date hoor,

Als ik dit zo hoor zou ik niet met die gasten durven af te spreken.

Aan de ene kant had ik liever alleen met hem een date gehad want nu is het anders vanwege zijn vrienden, maar als je nerveus bent kan het ook wel goed zijn. Alsnog vind ik blowen geen goed idee.

Ik krijg er een beetje een naar gevoel bij, groep jongens die gaan blowen… Goeie eerste indruk :’)

Ik zit echt met precies hetzelfde, alleen heb ik die jongen al wel eerder gezien, maar hij gaat met wat vrienden vrijdag ook blowen en vroeg of ik mee ging, maar weet niet of ik dat durf (zonder vriendinnen dus ook mee…). Ik heb ook echt geen idee wie zijn vrienden zijn verder, maar op facebook zien ze er allemaal wel lief uit haha (ja, ik heb hem gestalkt op fb :flushed: ). Weet nog niet echt wat ik ga doen…

Okee nou dan zou ik persoonlijk het niet doen. Niet bij de eerste date. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

en verder dit hihi:

Persoonlijk zou ik al niet gaan blowen op de eerste date, en al helemaal niet als hij met een groep vrienden is. Dan gedragen jongens zich toch altijd anders, al helemaal als ze blowen. Denk niet dat je dan echt met hem kunt kletsen en gezellig doen.

Ja dat ook ja :’)