Afspreken maar te zenuwachtig

Hey meiden,

Volgende week komt er voor de tweede keer een jongen naar mij toe om af te spreken. De laatste keer was iets van zes weken geleden en het was ook leuk maar ik ben nog steeds heel erg zenuwachtig. Het is bij mij thuis. Ik weet dat hij mij leuk vindt en ik denk dat ik hem ook leuk vind. Het probleem is dat ik gewoon niet van mijn zenuwen af kan komen! Dit is echt super vervelend, want ik wil wel afspreken! Weten jullie misschien wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat die zenuwen gewoon minder worden, want het is echt niet normaal hoeveel last ik ervan heb.

Xx

Heeii,

Ik denk dat het best normaal is dat je zo veel zenuwen hebt. Maar ik denk dat hij dat ook heeft! Dus je bent zeker niet de enige die het spannend vindt.
Probeer gewoon rustig met elkaar te zijn en je op je gemak proberen te voelen ook al is het eng en awkward…
Als jullie elkaar echt leuk vinden komt dat zeker goed!
Veel plezier alvast :slightly_smiling_face:

Het lijkt mij vrij normaal dat je een beetje zenuwachtig bent!
Gewoon rustig in en uit ademen, laat het op je afkomen en geniet er ook van! Dan komt alles goed :wink:

Veel plezier :slightly_smiling_face:

Als jullie elkaar echt leuk vinden hoeft het niet eens awkward te worden. :flushed:

Ik denk dat iedereen hier wel last van heeft! En hij zou het ook zeker wel begrijpen. Ik heb ook eens gehad dat ik zó zenuwachtig was voor een date, dat ik helemaal trilde :")

Is hartstikke normaal toch haha.

Ik heb zelf vorige week nog met een jongen afgesproken. Toen ik op het station stond kon ik wel kotsen zo zenuwachtig was ik. Terwijl het eigenlijk gelijk weg was toen hij er was. Nu komt hij maandag hier heen en ben ik weer dood nerveus. Terwijl ik zeker weet dat het wel weer goed gaat als ik hem van het station haal.

Gewoon afspreken en het komt allemaal wel goed. Vooral als jullie elkaar zoals je zegt al leuk vinden.

Hebben nog meer mensen deze zenuwen?