afspreken > jongen van het feestje

gesloten door domme reactie van iemand uit mn klas

ohh we appen trouwens ook heel vaak, hij stuurt ook hartjes en kusjes enzo, dus op app zit t wel goed :wink: Alleen nu nog in 't echt …

Ik zou eigenlijk zonder die vriend afspreken, dan hebben jullie meer aandacht voor elkaar en moet je wel praten. Nu kan een van jullie met die vriend praten en zegt de ander niks waardoor kan gebeuren wat jij denkt, dat jij niks zegt…

Je hebt hem zaterdag leren kennen, maar hem alleen via whatsapp gesproken en hij stuurt je nu kusjes en hartjes? Ik zou dat niet zo serieus nemen. :cold_sweat: Maar misschien bedoelt hij het wel goed en is hij echt geïnteresseerd, alleen dan zou je wat met zijn tweetjes gaan doen toch? Lijkt me handiger als je elkaar wil leren kennen.

Als het klikt is het vast heel gezellig en dan vallen er geen stiltes. Of weinig, en een stilte is niet altijd verkeerd. :sunglasses:

Geloof mij een 3de persoon erbij is niks. Ik heb dat ook gehad met mijn huidige vriend, die vondt het doodeng om alleen met me af te spreken bang dat er stiltes vielen enzo en daarom nam die een vriend mee. Maar daardoor ging hij wel denken dat ik die vriend ook wel is leuk zou kunnen vinden omdat ik ook met hem stond te praten. Uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen. Maar ik zou het iig niet doen.

Jullie gaan ook minder durven te zeggen als die vriend erbij is… Er is dan ook meer ‘druk’ ik zou ook alleen afspreken eerlijk gezegd. Maar… wees jezelf en hopelijk gaat het goed. xx

Komt goed, spreek als het morgen leuk is de volgende keer met zn 2tjes af!

Zonder die 3e persoon afspreken is wss beter. Waarom wilde je dat eigenlijk?

@armando_010 je bent zo triest, ik weet al wie jij bent hoor. Jezus, je bent nog dom ook. Eerst op app sturen ’ heus heb je girlscene ’ en je weet dat ik model ben. Wow. Zo dom, ga alsjeblieft naar je vriendinnen doei

Slotje