afspraken

hee, ik heb een probleempje en hopelijk kunnen jullie mij helpen. En als er al zo’n soort topic bestond, het spijt me:( Maar ik kon hem niet vinden.

Een jongen die ik leuk vind (en hij mij ook volgens hem) komt steeds zijn afspraken niet na! Als we bijvoorbeeld savonds om 7 uur afspreken dan komt hij gewoon niet! En als ik hem dan bel dan doet hij alsof hij van niks weet ?! We hebben/hadden bijna iets met elkaar, en volgens mij was het ook best wel serieus. Maar ik heb nu al twee avonden op hem gewacht en hij komt niet :frowning_face: Maar voor de rest is hij de perfecte jongen… Mijn vriendinnen vinden allemaal dat ik hem moet vergeten, maar dat is veel te moeilijk :crazy_face: maarja, wat vinden jullie ervan als een jongen zijn afspraken niet na komt?

Dat kan niet door de beugel.

Dat is echt heel rot van hem…Ik zou niet meer met hem willen afspreken.

woont hij dichtbij? bel dan eens aan, zie je gelijk zijn reactie en of hij uberhaupt nog wel met je wil afspreken en je wil zien,

en anders zou ik een keer zelf niet op komen dagen haha.

hij woont zo’n kwartier bij mij vandaan :frowning_face: en ik heb om hem terug te pakken ook wel eens een kwartier van te voren afgezegt… mja hij lijkt de hint niet te begrijpen!

Ik zou face to face gaan praten met hem en vragen hoe het nou eigenlijk zit :wink:

Ja ik zou gewoon naar hem toe gaan, en dan aan m vragen waarom hij het allemaal niet wilt, en dat je zo anders geen relatie mt m aankan, want je kan dan niet op m rekenen, en op hem bouwen… En anders voor hem 1000 andere:D :relieved:xxx