Afspraakje

Vandaag ging ik afspreken met een jongen Quincy.
Het was heel gezellig, maar ik merkte dat we allebei wel wouden zoenen maar het gewoon niet durfden, we zijn allebei bang dat het mis gaat, terwijl we allebei al hebben gezoend.
Ik weet ook niet of ik hem wel écht leuk vind, maar ik denk wel altijd aan hem enzo.

weet iemand hoe het kan dat we niet durven (en met iemand anders wel)
en hoe ik kan weten of ik hem écht leuk vind?

Misschien zijn jullie allebei verlegen ofzo?
Ik zou zeggen, spreek nog een keer met hem af op een rustig plekje, als je heel dicht bij hem zit kun je hem proberen te zoenen, wat heb je te verliezen? En ik denk dat je er alleen achter kunt komen of je hem écht leuk vind door hem wat beter te leren kennen of zo :wink:.

Ja, want ik weet het écht niet, ik houd wel van hem, maar ik weet niet of een koppel worden een goed idee is. Het lijkt net alsof ik me niet tot hem aangetrokken voel, of komt dat gewoon dat ik verlegen ben?
want bij mijn andere vriendjes had ik dat ook dat ik vaker moest afspreken en dat ik me dan steeds meer op mn gemak voelde.

Misschien zie je hem als "Beste’’ vriend en niet als vriendje.
daarom wil je niet met hem zoenen ofzoiets :S

net als wat x_Rainboww zei; ik denk ook dat je hem meer als een goede vriend ziet dan écht je vriendje.
maar als jullie echt wat voor elkaar voelen, dan komt dat vanzelf wel naar boven; alleen moet je het de tijd geven.
x

Als je al twijfeld zegt het eigelijk al genoeg… Misschien ben je wel gewoon nieuwsgierig hoe het is om met hem te zoenen… maar misschien zet je daarmee juist wel een waardevolle vriendschap op het spel. Praat met hem, als het een goede vriend is dan heeft ie wel begrip voor jou gevoelens :slightly_smiling_face:

Succes!

tja zoiets had ik ook…
bij sf (eergister) had ik gezoend met n jongen, die ik wel leuk vind
maar als stelletje, twijfel ik weer…
miss moet jij wat vaker afspreken (:
ik weet het ook niet echt, sorry

Bedankt voor de tips,
ik ga met hem praten over hoe het gaat zo tussen ons, en we gaan zeker nog eens afspreken, hij is wele cht een type waarop ik val.