Afspraakje vrijdag

Hee iedereen,

Ik ga vrijdag afspreken met een jongen die ik nu al lange tijd leuk vind. Hij woont in Delft en we gaan naar de bioscoop (heb al eerder afgesproken met hem, maar toen hier, in Enschede). Ik wil eigenlijk wel een move maken, maar ik weet niet goed hoe. En in de bioscoop of daarbuiten?

Help needed, hehe

in de bioscoop handje vasthouden ofzo?
misschien zet ie zelf dan wel een stap

of gewoon tegen hem aan gaan zitten, denk dat dat misschien beter is
en als jullie afscheid nemen een kusje gewoon?

Flirt erop los :slightly_smiling_face:

Je ziet vanzelf wel wanneer het moment er is…
Dat moet je niet van te voren plannen.

als jullie elkaar leuk vinden komt het allemaal vanzelf op het juiste moment.

aan het einde kus op zijn mond?
en idd in de bios zijn hand pakken etc.
maak het gewoon gezellig dan komt het vanzelf wel :wink:

Lijkt me ook het beste, plannen is niet zo goed :stuck_out_tongue:

hij gaat niet voor niks met je naar de bioscoop dus flirt zoveel je wilt!

ps. we willen wel weten hoe het afgelopen is hihi!
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha I’ll let you guys know! Ik weet niet goed wat hij wil, dat is het probleem. Hij wil naar de bioscoop, het ene moment doet hij ook flirterig en zegt hij dat hij mij wil zoenen, maar net zei hij ‘het is een afspraakje, geen date hè’ (ik zei dat ik een beetje nerveus was). Ik denk dat ik wel een move zou kunnen maken en dat hij dan wel mee zou gaan, maar ik ben wel verlegen dus daarom vroeg ik het hier. Bedankt allemaal :wink:

hmm, maar hij bedoelt wel een afspraakje als meer dan vrienden… haha, vaag. maar ik zou hem aan 't eind kusje op wang geven, kijken hoe hij reageert. etc :slightly_smiling_face:

Haha goed plan. Bedankt :slightly_smiling_face: En ik heb het gevoel dat als ik zijn hand pak het heel vreemd wordt van…‘en wat nu?’ hahah. Zal wel aan mij liggen!

Ik heb vandaag met hem afgesproken in plaats van morgen en het was heel leuk. Hij was heel erg lief en we hebben veel geknuffeld, handjes vasthouden en hij zei ‘onze handen passen mooi in elkaar’ haha. Op het laatst ook gezoend, maar we weten beide nog niet hoe dit verder gaat. Hij woont zo ver weg dat het echt een probleem gaat worden en ik vind het moeilijk om een jaar lang vriendschap op te geven.

Dank jullie wel allemaal voor de tips :slightly_smiling_face:

cinestar bioscoop :3 haha. Ik hoop dat het wat word tussen jullie, ondanks de afstand n_n

haha dit keer niet. De vorige keer zijn we niet naar de bioscoop gegaan, maar dit keer wel in Delft, haha. Bedankt :wink:

haha als je naar een enge film gaat, kan je doen alsof je het eng vind en een beetje bij hem hangen met je handen voor je ogen haha. kijken of hij daar op reageerd, en een arm om je heen doet. en als het geen enge film is kan je gewoon zijn hand pakken, om te beginnen?

oh joke, de reactie hierboven was niet meer nodig. mooi dat het leuk was! xx