afspraakje en zoenen!

Heey,
Ik heb nu ong een maand een vriendje! Maar daarvan heb ik hem twee weken niet gezien omdat hij op vakantie was… morgen zie ik hem eindelijk weer! We hebben nog niet gezoend maar ik wik dit wel heeel graag :slightly_smiling_face: ik heb zelf alleen nog nooit gezoend en weet niet echt hoe ik dit aan moet pakken… hebben jullie tipss??

Gewoon doen.

Inderdaad gewoon doen, als hij het niet begint, moet je zelf het inititief nemen. Knuffel veel met hem, geef hem kusjes, en uiteindelijk zoen je hem gewoon, als hij ‘toestemming’ heeft gegeven. Er is eigenlijk geen foute manier om te zoenen, als jij het lekker vind, vind hij het meestal ook lekker. Neem van tevoren wat pepermuntjes, poets je tanden enz. Vergeet niet je ogen dicht te doen als jullie zoenen, en je hoofd een beetje naar een kant gedraaid. En sla je armen om z’n rug/ nek wat je zelf het leukste vind!

Goodluck! :hugs:

Zoenen gaat op gevoel. Daar zijn geen regels voor bepaald die je perse moet volgen.

Dit, gewoon doen en je merkt vanzelf wel hoe het gaat. niet teveel nadenken!

Kussen of zoenen?

Voor kussen: Ga wat dichter bij elkaar zitten/staan/liggen. Pak met je hand zachtjes zijn hoofd vast en geef hem een rustig kusje op z’n lippen. Wedden dat ie dan meer wilt :stuck_out_tongue:

Voor zoenen: Als jullie al even aan het kussen zijn kun je voorzichtig met je tong over zijn lippen heen, als hij zijn mond opent dan weet je dat hij het ook wilt en tadaaa zoenen maar!