Afspraak vergeten

Stel je hebt een vriendje, en jullie hadden een afspraak gepland voor de volgende avond, en die volgende avond kom je bij hem maar er is niemand thuis. Dan blijkt dat hij de afspraak was vergeten en nu bij een vriend van hem thuis zit… Hoe zouden jullie dan reageren/wat zou je doen?

vergissen is mogelijk, ik denk dat ik het wel kut zou vinden maar niet dat ik het uit zou maken ofzo.

hij is ook maar een mens… zo vergeetachtig als ik kan je niet zijn xD kheb echt een goudvissengeheugen x3

ik ben een afspraak bij mijn nagelstyliste vergeten 3 weken geleden dus afgelopen zaterdag viel mijn kunstnagel af en herinnerde ik me dat… dus ik stuur een sms met sorry enzo en dat ik een nieuwe afspraak nodig heb om 10u smorgens en ze stuurt nog altijd niet terug -.- … al meerdere nagels gesneuveld en kan niks meer doen want ze zitten allemaal losjes en pijnlijk.

sorry, moestk ff kwijt toen ik dit topic las … :see_no_evil:

njahh, iniedergeval begrijp ik dat je er niet blij mee bent … maarja een mens kan iets vergeten, zeg dat die in vervolg afspraken met een wekkertje op zn gsm zet… ga ik nu ook doen -.-

Oh ik zou eerlijk gezegt wel boos worden, maar dat is omdat hij altijd zijn afspraken opschrijft dus het bij hem dan gewoon heel dom zou zijn. Vergissen is menselijk, maar als ik eerlijk ben zou ik toch wel boos zijn.

Ik vind dat je wel boos mag zijn.
Maar praat er gewoon met hem over misschien had het een reden…
Of was hij lekker verwarrend bezig!

Haha, ik ook :’)
X: “Ga je mee naar de stad morgen?!”
Ik: “Tuurlijk!”
X: “Oke, gezellig!”
Ik: “Wat is er gezellig?”
X: “De stad, morgen!”
Ik: “Huh?”
Dit is echt een schets van een gesprek wat ik kan hebben :see_no_evil:

OT: 't is vervelend en maar iets vergeten is menselijk. Zolang het maar niet heel vaak/altijd zo is! Dan zou ik wel eventjes hard optreden!

hij zou best een keer wat kunnen vergeten, zeker als het al een tijdje geleden is afgesproken… dan zou ik gewoon bellen en verder kijken

als het vaker gebeurd zou ik wel boos worden

Ik zou boos zijn, maar het niet uitmaken oid.

Als het 1x voorkomt, ach, boeiend, niet leuk natuurlijk maar ja, hij is ook maar een mens.
Maar als het al vaker is voorgekomen zou ik er toch even met hem over praten.

Mijn ex vergat altijd verjaardagen. Hindert niks, iedereen heeft zo zn tekortkomingen :3

Drama drama

Idd. Het is trouwens niet alsof het zijn bedoeling is ofzo om het te vergeten. Als je daar al om boos gaat worden heb ik medelijden met je vriend.

Ik vind het wel erg, ik snap echt niet hoe het moeilijk is om je aan je afspraken te houden. Hij verpest jou avond hiermee. Jij komt naar hem en hij blijkt er niet te zijn, bovendien had je nog wat anders kunnen plannen als je wist dat het niet door ging. Ik zou echt boos op hem zijn, al helemaal als het niet de eerste keer is

ik zou wel boos zijn als ik er heel erg naar uitgekeken had… maar het niet uitmaken om zoiets ofzo.

Wel, jij snapt dat misschien niet omdat je zelf niet vergeetachtig bent. Sommige mensen hebben daar nu eenmaal moeite mee. Het is niet omdat ze je opzettelijk willen kwetsen, ze vergeten het gewoon. Ik ben er 1 van en de mensen die dat niet kunnen accepteren, mogen van mij vertrekken.

(Het is een ander verhaal als hij het gewoon doet omdat je niet belangrijk genoeg voor hem bent, maar ik denk niet dat dat hier het geval is)

Het is menselijk om iets te vergeten, maar ik kan me niet echt voorstellen hoe je je partner kan vergeten. maar dit is misschien omdat met je lover zijn iets is waar je naar uitkijkt. Zeker hoe ze vertelt dat ze het de dag ervoor hebben afgesproken.

iedereen kan wel iets vergeten, maar ik denk dat ik het niet echt leuk vind.

Ik ben zelf best wel vergeetachtig in dat soort dingen, daarom schrijf ik mijn afspraken op en dan gaat het nooit mis. Ik ben 1 van de mensen die niet kan accepteren dat iemand mij meerdere keren laat zitten en zou er dus echt niet blij mee zijn.