Hallo,
Heeft iemand ervaring met afslanktabletten? Zo ja, wat was het effect hier dan van?
X
Hallo,
Heeft iemand ervaring met afslanktabletten? Zo ja, wat was het effect hier dan van?
X
Ik geef toe dat ik helemaal begrijp dat je ze zou willen gebruiken , máár je hebt wel een paar dingen die me op het laatste moment tegenhielden.
1.sommige tabletten zorgen dat je stoelgang niet meer goed gaat (=diarree enzo)
2. Als je met die tabletten je gewenste resultaat hebt bereikt en je stopt dan met die pillen wordt je net zo snel weer zwaarder en dit is 100x meer frustrerende dan als je op een natuurlijke manier afvalt (sporten&gezond eten) ookal bereik je daar je doel later.
3. Je kunt dan die tabletten enorm humeurig worden en dit is voor jezelf en andere niet prettig.
Ik wil nogmaals zeggen dat ik je compleet begrijp, maar zelf afvallen gaf (en geeft) me veel meer voldoening als ik dan weer een beetje ben afgevallen. Omdat ik weet hoe goed ik er voor heb gewerkt.
Natuurlijk snap ik wel dat je die tabletten zou proberen. Dus ik hoop, als je ze gaat proberen, dat ze voor jou werken en zorgen dat je je beter in je vel voelt zitten over je lichaam.X
PS:de dingen die ik hierboven opschreef golden voor de mensen uit mijn omgeving, ik kan natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen geld.
Wat mangogirlxxx zegt. Vooral nummer 1. Het is zo ontzettend belangrijk dat je darmflora (bacteriesamenstelling in je darmen) stabiel blijft. Dat soort pillen (ook theatox!) verstoort die samenstelling, je kan daar zoveel last van krijgen. Je darmflora is niet iets om mee te klieren, want die is veel belangrijker voor je welzijn dan er gemiddeld gedacht wordt.
Zorg alsjeblieft goed voor je lichaam, je hebt er maar één en die zorgt ook altijd voor jou. Val af door slechte tussendoortjes te laten staan, meer groente te eten en water te drinken. En natuurlijk meer bewegen. Vraag desnoods hulp bij dietiste.