Ik gebruik ze zelf wel. Niet dat ik je hiermee wil aansporen om ze te gebruiken ofzo hoor
, maar… Voor mijn gevoel in iedergeval werken ze wel.
Ik gebruik nu al een jaartje (heb in januari, februari, maart & april ze niet gebruikt) aflanktabletten & CLA met groene thee van Kruidvat eigen merk. Over het algemeen zijn ze goedkoper dan andere merken, maar als je het over een paar maanden uit telt, ben je wel extra geld kwijt. Ik krijg ze betaald door me ouders, daar heb ik dan wel geluk mee.
Alleen ik wil wel zeggen, ik denk dat het aan de persoon ligt of het verslavend werkt, want ik heb totaal niet dat het verslavend werkt. Ik ga bijvoorbeeld nu een weekje op vakantie en ik laat ze lekker thuis 
Plus als je die pillen neemt betekend het natuurlijk niet dat je alsnog alles kan gaan eten wat je wil. Gezond eten & sporten zijn heel belangrijk bij afvallen.
Maar als je het niet durft moet je het gewoon lekker niet doen, ik bedoel het is voor iedere persoon anders en ik gebruik ze juist een beetje ook om vocht af te drijven, omdat ik altijd best veel vocht vasthield.