Afslankpillen

Heyy,

Ik wil graag wat afvallen, een paar kilos maar. Alleen het lukt maar niet! Wat ik ook doe! Waarschijnlijk doe ik wat fout… Daarom wil ik aan afslankpillen beginnen. Alleen ik durf het eigenlijk niet ik ken voor de rest ook niemand die het heeft geprobeerd… Heeft iemand ervaring, tips afraders of/en aanranders?

Doe gewoon niet. Ga gewoon normaal eten en goed sporten. Al die zooi.

Begin er alsjeblieft niet aan, er zullen er vast wel zijn die werken maar het meeste is ronduit troep voor je lichaam, je bent jong er zijn zat andere manieren!

Gewoon niet doen. Afslankpillen zijn heel, heel erg slecht voor je.

Dat je het niet durft zegt al genoeg, het is rotzooi.
Aanraders? Gezond eten en genoeg bewegen
Afraders? Rare middeltjes/smeerseltjes

AMEN. :bowing_man:

gewoon GEEN afslankpillen! 3 GEZONDE maaltijden per dag en als je honger hebt tussendoor, pak je een stuk komkommer, of een appel iedergeval iets gezonds. en elke dag hardlopen, ik kan je verzekeren dat dat 10x beter helpt dan afslankpillen!

Afslankpillen zijn heel ongezond. NIET DOEN!

Blijf gewoon gezond eten en drinken en beweeg veel

Mag ik vragen hoe groot je bent en hoeveel je weegt?

Genoeg gezond eten, niet te weinig ivm spaarstand en sporten. Gezond afvallen duurt lang maar dan blijft het ook weg (als je gezond blijft eten).

NIET DOEN.

• het werkt over het algemeen niet
  • het is duur
  • het werkt verslavend
  • het is heel slecht voor je lijf

Ik gebruik ze zelf wel. Niet dat ik je hiermee wil aansporen om ze te gebruiken ofzo hoor :wink:, maar… Voor mijn gevoel in iedergeval werken ze wel.
Ik gebruik nu al een jaartje (heb in januari, februari, maart & april ze niet gebruikt) aflanktabletten & CLA met groene thee van Kruidvat eigen merk. Over het algemeen zijn ze goedkoper dan andere merken, maar als je het over een paar maanden uit telt, ben je wel extra geld kwijt. Ik krijg ze betaald door me ouders, daar heb ik dan wel geluk mee.

Alleen ik wil wel zeggen, ik denk dat het aan de persoon ligt of het verslavend werkt, want ik heb totaal niet dat het verslavend werkt. Ik ga bijvoorbeeld nu een weekje op vakantie en ik laat ze lekker thuis :grinning:
Plus als je die pillen neemt betekend het natuurlijk niet dat je alsnog alles kan gaan eten wat je wil. Gezond eten & sporten zijn heel belangrijk bij afvallen.

Maar als je het niet durft moet je het gewoon lekker niet doen, ik bedoel het is voor iedere persoon anders en ik gebruik ze juist een beetje ook om vocht af te drijven, omdat ik altijd best veel vocht vasthield.

door afslankpillen maak je je darmen lui, en doen ze een lange tijd geen fuck meer. Helaas ervaring mee, meid je verdient beter, begin er vooral NIET aan.

al die zooi werkt niet. gewoon gezond eten en sporten, dát helpt.