Afslanken..

HoiHoi,

Ik ben 12 jaar, 1.67 en weeg zo ong. 55,6 kilo.
Ten 1e is dat te zwaar? de bmi testen zeggen van niet maar ik twijfel.
aangezien andere meisjes van mijn leeftijd …

Maar ik houd zo`n ‘‘dieet’’ niet echt lang vol,
zowieso noem ik het niet echt dieëten maar eerder gezond eten en veel bewegen ;d, ik heb gehoord ik weet niet of dat een fabeltje is dat op je buik slapen s’nachts dat je dan meer calorieën verbrand, en dat als je zowieso slaapt je meer verbrand dan dat je gewoon wakker bent. Maar is er een soort van dieeët dat makkelijk vol te houden is, Geen sportschool maar eerder oefeningen thuis die vooral werken op bovenbenen en je taille incl. dijen, of dingen waar je amper moeite voor hoeft te doen bijv; een oefening dat je doet onder het tv kijken, ik noem ook maar iets doms. & Sorry voor de onduidelijkheid ;$ Tips, do`s en dont`s? Stuur ze !

Alvast bedankt :wink:

jeeeezus, donder is op met al die afvaltopics.
Serieus, zoek een leven en ga niet zo facking idioot doen en afvallen enzo. -.-

HoiHoi,

Ik ben harstikke licht en zoek aandacht.

Alvast bedankt :wink:

Verplaatst

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQt_-0RPH64ZfuTdJqF0d5d4jMt2nf3lsTac7g8SWVENSGBtn5v

*facepalm*

Je BMI is 20, dat is normaal. En waarom afvallen? Je bent 12!

Als ik jou was zou ik maar niet gaan afvallen, als je 12 bent zit je nog in de groei.

Maar met spieren trainen is natuurlijk niks mis! Als het maar niet gaat om het afvallen. Je kan altijd op youtube of internet kijken. (:

Wat is dit vandaag zeg…

sooo en hoe zeg!
echt vervelend

ik ben 1.65 en weeg ook 55 kilo, je kan dan wel 3 jaar jonger zijn, maar als je gwn lang bent, dan maakt het toch niet uit?

relax
ze is pas sinds vandaag lid
wist zij veel…

^ Jaa dat is wel waar het was niet echt specifiek naar de TS ofzo.

kben niet sinds vandaag lid, maar idd niet zo lang nee … 23 mei
Ik zoek geen aandacht, ik vroeg gwn voor wat tips.
bitchy doen heeft geen zin het is tenslotte mijn beslissing.
ik heb het hier dus ook niet over afvallen eerder wat gezonder bezig zijn.
en daar vroeg ik jullie hulp om dus om dan zo fel te reageren, bij afslanken denken jullie meteen aan kilo`s eraf anorexia en weet ik veel wat is er nou mis om me eetpatroon iets gezonder aan te passen, en dan mij zielig noemen pff. slecht humeur zeg.

‘niet over afvallen’

HALLO JE TOPIC NAAM IS AFSLANKEN.

sorry maar dit soort topics vergallen mijn zelfbeeld gewoon, dan kan je mij pissed maken ja.

WHAHA FAIL. Je zet afslanken in je titel en wilt niet afvallen :’)

ik word hier moe van.

Omg… je bent 12! Op die leeftijd hield ik me bezig met barbiepoppen ipv afvallen -.-

dubbel.