Afslank Thee; Pu Erh

Nou, vandaag ben ik met een vriendin naar De Tuinen gegaan, eigenlijk om Detox thee te kopen, speciaal voor af te vallen. Het is ook vooral dat het je lichaam heel goed zuivert en heel goed is voor je huid, dus een extra pluspuntje :slightly_smiling_face:

In het begin vond ik de thee niet, dus heb ik een verkoper aangesproken en had ze me wat informatie gegeven. Ze bood me de thee Pu Erh aan: Ook wel bekend als Vetkiller. Er staat op de verpakking van de thee:

-stimuleeleert de vetverbranding
-verminderd het hongergevoel
-ondersteunt de darmwerking (ochgod haha!)
-vermindert het hongergevoel
-onderhoud de vochtbalans
-vermindert vetweefsel
-versterkt het immuunsysteem (erg handig voor deze periode van het jaar)

Te mooi om waar te zijn gevoel krijg je hiervan hè?:stuck_out_tongue:

3kopjes per dag drinken, er werd door de verkoopster wel extra erbij gezegd, veel erbij drinken.

de verkoopster rade me die ook erg aan, omdat ze hem zelf wel lekker vond vergeleken andere thee’s die minder lekker zijn volgens haar.
Ik vind het toch wel een prijzige thee €5,- zitten wel 100zakjes in, maar dat ben ik normaal niet gewend om uit te geven aan thee :’) Achja, als het echt een wondermiddeltje zou kunnen zijn waarom niet?

Heb hem net voor het eerst geproefd, hij stinkt heel erg en is een erg donkere thee, maar is niet vies. Is een beetje smaakloos.

Een vriendin van me die mee was gegaan had een andere thee gepakt, zodat we konden wisselen. We hebben elkaar ieder de helft gegeven. Zij had dan echt de Detox variant gepakt, dat stond ook echt zo op de verpakking zo. Er stond niet echt iets over afslanken op de verpakking, meer het zuiveren van het lichaam.

De Detox thee heeft een lichte kleur, ruikt heel erg lekker en is ook wel lekker. Alleen weet ik niet als hij echt een afslank effect heeft, want zij heeft de verpakking :’)

Heeft iemand ervaringen met deze thee’s?

X

De thee zou alleen werken als ondersteuning, het is geen wonderthee waarvan je 100 kopjes drinkt en 10 kilo verliest. Je moet echt wel zorgen dat je gezond eet en sport.

“Drinking Pu-erh tea at the correct times will help you shed unwanted pounds by helping your body to metabolize fat. If you drink Pu-erh at the wrong times, it is said that it will actually cause you to gain weight instead. The best time to drink a cup of Pu-erh tea for weight loss goals is one hour after a meal, so that the Pu-erh tea can remove excess grease and help your body eliminate unwanted and leftover, hard-to-digest fats. However if you drink Pu-erh half an hour or so before you eat a meal it will cause the opposite effect and can cause you to gain weight instead because when you drink Pu-erh tea before a mean it clears up the fat deposits in your body and any residue in the stomach so that it actually increases your appetite, causing you to eat more.”

Verder is de thee goedkoper in losse vorm bij van die health stores.