Afschuwelijkste zoen!

Te érg:
Er is een jongen, die echt heaven is!
En ik dacht: Als zn uiterlijk heaven is, zal hij ook wel heaven zoenen.
Nou…
Gisteravond hebben we dus gezoend.
En het was echt like Whaaaaaaaat! ? :flushed:
Echt de ergste zoen ooit.
Kan het nog steeds niet begrijpen.
Ook welleens zoiets tegenvallends gehad?
Ben echt teleurgesteld :stuck_out_tongue:

[i]
Even een reactie op jullie allemaal:
Pfoee! Ik ben dus niet de enige die bijna in coma is gezoend doordat er een wasmachine in je mond tekeer ging.
Het was zooo vaag he.
Het begon zoo romantisch.
Het was donker, voor mn huis , hij kwam heel langzaam naar me toe, heel heel voorzichtig deed hij zn armen om mn middel, je kon de vioolmuziek bijna horen, ik dacht: haleluja wat is hij lekker. En toen kwamen onze hoofden dichter bij elkaar… ik had vlinders in mn buik, yes yes yes! en op dat moment ging hij helemaal los en begon :

1. een kouwgompje te zoeken achter in mn keel.
  2. het record rondjes draaien met zn tong te verbreken.
  3. me op te eten
  4. me af te liken alsof ik een lollie was.
    PatsBoem. alle vlinders dood en ik dacht: OK WAT NU! Dus ik probeerde het tempo wat langzamer te laten gaan, dat werkte een beetje maarw as nog steeds zeer onsmakelijk, toen heb ik het maar afgekapt en mn mond een beetje gedroogt aan zn schouder ! Omg, wat erg eigelijk! Ben nogal afgeknapt!
    Aaah als ik dit verhaal nu terug lees is het eigelijk zooo erg he.
    Weetje wat erg is: Hij heeft ook echt al best veel vriendinnetjes gehad, dus groen was die niet meer…
    Oooh wat erg.
    Ik heb echt een trauma.
    Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo’n slechte ervaring.
    [/i]

Je kan hier trouwens ook je eigen slechte zoen-ervaringen posten!

whahah hoezo was het zo erg dan

ik heb het ook wel eens gehad echt zo vies was dat nouja na een tijdje werd het wel beter trouwens hij moest even op gang komen waarschijnlijk xD

Nou…
Zo ongeveer alles wat niet fijn is bij zoenen gebeurde!
En ik hou zelf gewoon van jongens die lief en voorzichtig zoenen.
Het was té veel tong, té nat, té erg happen, té snel, zn tong hield hij heel stijf. Het was gewoon niet fijn.
Aaah, kan hier echt niet tegen!
Hoe kan een jongen die zo uit de hemel lijkt te zijn gekomen zooo erg zoenen?

ahw gatver

gelukkig nog niet meegemaakt, mijn vriendje zoent heerlijk, mijn ex zoende hemels!!

Hahahaah, ik heb in ‘dronken’ bui wel met één jonge gezond, man-o-man, er zat zelfs kwijl op mijn neus… dat gaat wel te ver he? (Volgens mij was het zijn eerste zoen.) Een jonge die van te voren veel Smintjes eet, is ook hel… Belive me.

haha ik heb 2x een vreeselijke zoen gehad
1 van m’n beste vriend geen idee waarom ik dat deed maar IEEEEEEEEH hij zoende ranzig.
en de andere van een hele foute jongen, dat was gewoon erg ik wou meteen naar huis haha
gelukkig is mijn vriendje een great kisser hihi

Ja, ik dacht heel romantisch 'kus me :couplekiss_man_woman:

En toen werd ik echt overspoelt door een wasmachine tsunami ik zat echt geschokt like :expressionless: .

wuhahahaha, xD

Vorig jaar tijdens het uitgaan, was nogal aangeschoten en zoende met een vriend van me (’:.
Maar, hij gooide zijn hele tong naar binnen, baaah! ik knapte daar echt op af, en teveel slijm… brrr.

ehm, een klasgenoot die ik toen leuk vond, ik ontgroende hem(kwam ik pas na een jaar achter). en twee maandne later ging ik weer met hem, nog steeds bagger. hehe, nu bijna 2 jaar later, heb ik sinds een paar dagen hele erge ruzie met hem.
hij zei dat ik mezelf in coma mocht zuipen(omdat ik nog wel eens te veel drink en te vaak…). en ik vind niet dat je dit zomaar zegt tegen iemand. (oké, ik had de avond ervoor te veel gedronken en was boos op hem omdat ie had gezegd dat de persoon waarmee ik ging zegmaar dat alleen deed omdat ie lam was).

-

Achja, zo heeft iedereen een andere manier hoe hij/zei zoent. De ene zoent snel. De andere zoent rustig en romantisch. Is bij iedereen verschillend.
Maar ik vind, als je iets niet fijn vindt dat je het beter kunt zeggen en niet achterwegen houden. :wink:
Maar goed zo ben ik.

WHAHAHAHAHHA.
ik zie het al voor me. met zo’n vet serieus gezicht.
ik zou hem keihard uitlachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maaar, meestal is je eigen ontgroen-zoen echt kut, vooral als degene met wie je zoent ook nog niet ontgroent is :zipper_mouth_face:

Ik heb een keer met een asbak gekust, da’s pas feest. Gadverdamme he, ik heb wel vaker gekust met jongens die roken maar dit was echt een hell. Het smaakte gewoon naar sigaret. Echt bah. En een jongen die heeft alle hoeken van mijn keel opgezocht. Dat was ook echt disgusting.

Beetje stoer doen bij een jongen, ja je wou toch zoenen?!
Begint ie een soort van Pac-man te spelen en me kin half af te likken.
Dat doe ik dus echt nooit meer!

haha ja dat had ik ook een keer! Jezus man hij duwde zowat mijn kop eraf damn. Dat is écht een tegenvaller :stuck_out_tongue:

Was vreselijk. 't Had een wasmachine-effect en het leek ook nog op een tandenstoker :expressionless: