Afschuw op zwangerschap?

Hee meiden

Ik wil even iets kwijt en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Laatst kreeg ik de vraag wwil jij kinderen later en hoeveel?
Ineens praten veel mensen uit mijn vriendenkring hierover dus mij werd die vraag gesteld.
Ik antwoorde met geen een, misschien dat ik me later bedenk maar als ik er nu aan denk wil ik geen kinderen. De persoon die mij deze vraag stelde vroeg ineens Zovan hoe kan je nou geen kinderen willen? Enz en ik zei dacht even na en zei daarop dat ik het gwn niet wil omdat ja ik vind het een eng idee dat er iets in mij kan groeien zegmaar en die pijn die je hebt enzz. Zei zei hierop dat ik gek was enz en ik kreeg een discussie met haar, later ging ik hier nog over nadenken en ja ik heb een soort angst daarvoor ofzo? Ik weet niet wat het is maar bij het idee dat ik later iets in me heb zitten vindt ik echt walgelijk en ik ben er bang voor ofzo het is echt heel raar ik wweet niet wwat dit is ofzo. Ik vindt het gewoon echt walgelijk ik wweet niet wwaarom ik zo raar denk ? Ik heb laatst meegedaan aan kvw (een soort vakantie programma voor kinderen wwat vijf dagen duurt) maar ik vond het echt niet leuk met die kleine kinderen (groep 3 en 4) ik vond het echt drie keer niks. Mijn vriend stelde me laatst dezelfde vraag en ik gaf wweer het antwoord nul hij zzo haat je kinderen ik zzeg haten is een groot woord maar ik wil er gewoon zelf geen ik zo en jij wil jij later kinderen? Hij zo ik zeg maar niks…

Herkennen sommige van jullie deze rare gedachtes?
Ik vindt het best wel eng aangezien ik nog nooit iemand heb gezien die zo denk enz.

Sorry voor het verhaal ik wou graag even mijn ei kwijt

Groetjes RobinHoody

Hoe oud ben je?

Ik herken het wel. Alleen ik vind kinderen wel leuk, en ben vind het niet raar als er iets in mij groeit. Maar ik twijfel gewoon vanwege de pijn, en het feit dat je de rest van je leven eraan vast zit.

Ik ben 14, tsja ik hoef hier niet aan te denken maar ik doe het toch, de vraag is namelijk heel vaak al aan mij gesteld maar dan denk ik soms ook van weet ik veel ik ben 14 maar ik ben er toch over gaan nadenken enzz omdat het zovaaaaak is gevraagd.

En ja je hebt gelijk je zit heel je leven eraan vast maar iedereen is hier zo van ja ik wwil kinderen etc etc zelfs mensen zeggen dat van wie ik het niet verwacht dus mijn gedachtes zijn hier heel raar dus vandaar dat ik ook vroeg herkent iemand zoiets wel enz

Je bent 14. Hier hoef je je echt nog geen zorgen over te maken, en laat de rest maar lekker lullen en vragen stellen. :wink:

Haha ik wweet het moet ik later pas doen haha iig heel erg bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

Ik ga wwel voorlopig even verder met mijn puber leventje hahaa

Ja precies!

En als ze die vraag stellen, zeg je gewoon dat je daar nog niet mee bezig bent of iets? :slightly_smiling_face:

Haha zal ik doen :slightly_smiling_face:

Ik ben 16.5 en heb precies hetzelfde.
Misschien komt het omdat ik enorm veel pijn heb tijdens mijn menstruatie, ik heb geen idee.
Van familie en vrienden kan ik kleine kinderen wel hebben, maar als een onbekend kindje langs mij loopt en mij per ongeluk aantikt kan ik dat op de een of andere manier niet verdragen, ik word heel onrustig ervan.

Is het alleen dat je nooit zwanger wilt zijn? Of dat je geen kinderen wil later. Dat is namelijk niet heel apart hoor, er zijn veel meer meiden die kinderen gewoon niet onderdeel zien zijn van hun toekomst :slightly_smiling_face:

Kijk anders even in dit topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wij-hoeven-nooit-een-relatie-enof-kinderen-enzo-300399.0.html

Genoeg mensen willen geen kind, maar het is overkomen. Je bent 14 je hebt nog een heel leven voor je. Je gedachten kunnen altijd nog veranderen

Ik zou zeggen, waar maak jij enwaar maken anderen uit je kring zich druk om…wordt lekker eerst es 10 jaar ouder…
Ik moest ook nooit iets van kids weten tot mn 18e en ik niets liever wilde, ineens… en nu hoop ik r toch wel 4 te mogen krijgen (3e kind komt in dec :p)

14… why the fuck vragen je vrienden dat aan je?

Hier kun je je verhaal kwijt! Slotje.