Afscheidsfeestje

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus misschien dat het ergens anders thuis hoort!

Ik ga in september voor een jaar (10 maanden) naar Amerika. Ik ga naar Auburn (bij Seattle) en ik ga daar een college volgen. Nu ben ik langzaam een beetje aan het nadenken of ik een afscheidsfeestje wilt (wel zo leuk natuurlijk) en als ik er een ga geven, wat voor een afscheidsfeestje…

Zat zelf gewoon aan een bbq te denken en daarna misschien met nog wat mensen te gaan stappen? ik weet het allemaal niet… Ook weet ik niet zo goed wie ik zou moeten uitnodigen? Sowieso me beste vriendinnetjes wel, maar ik ben dit jaar ook klaar met me opleiding, dus zie die mensen nooit meer waarschijnlijk. Zit ook beetje in een dilemma of ik hun dus zou uitnodigen of niet. En of het leuk is als je twee ‘‘groepen’’ hebt.

Iemand riep ook al een feestje met het thema USA, maar dan moet ik denk ik weer meteen zaaltje huren en zo’n party er van maken zegmaar… Is natuurlijk wel heel gaaf, maar dan is het wel leuk als er ‘‘veel’’ mensen komen en ik vind het misschien ook wel weer leuk om echt iets met me beste vriendinnen te doen zegmaar.

Oke genoeg vertelt. Ik weet het gewoon allemaal nog niet, dus ik zou aan jullie tips willen vragen! :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

zaaltje huren veel mensen familie vriendin thema u.s.a chocolade fontein enzow mischien dj inhuren