Afscheidsding, brief, topic.. geval

Beste mensen, ik heb een waarschuwing van een moderator gekregen omdat ik een jongen ben die waarschijnlijk meisjes bang maak volgens hun, als ik nog een reactie geef op de forum word ik gebanned, maar aangezien ik niks over jongens vind in het ‘Waar erger jij je het meest aan bij girlscene’ topic zou het denk ik wel aan mij liggen, ook weliswaar krijg ik reacties op mijn profiel echt tof dat je op girlscene zit als jongen, en respect dat je hier bent omdat je een jongen bent, vind ik heel erg lief, maarja niet alles is even leuk nogmaals, 2011, nieuwe start nieuwe kansen… ook ga ik me nu verdiepen in carriére als DJ/Producer. sinds een half jaartje ben ik al bezig met muziek maken en mixen, maarja sinds ik met mijn vriendin heb, (al bijna 6 maanden!)
die hier ook zit, was ik hier naartoe gelinkt, ik ging een account maken en overal nog een beetje topics lezen, op dat moment voelde ik me eigen best homo, achja ik draag ook skinny jeans dus waarom niet denk ik maar bij mezelf… tot mijn schrik krijg ik een brief van: Phaedra, waarin stond dat ik meisjes zich onveilig laat voelen omdat ik als enigste jongen (denk ik) een beetje actief reageer op de forums, maar nu denk ik maar eens, laat ik mijn mede girlsceners maar op de hoogte houden, nou… totziens iedereen, was fijn om met jullie over dingen te kunnen praten, maar nu is het toch echt voorbij!

Stomme mensjes. <_<
Je kan een nieuw account aan maken en je voor doen als een meisje.

nou dan kan ik alsnog geen tips vragen over wat ik moet dragen, en dat is een beetje, hoe moet ik dat zeggen, ik wil geen faker zijn!

Hm ja dan is het lastig.

Huh, ik vind het een beetje vreemd. Ik zie niet echt in waarom jij ons zou afschrikken namelijk?! Ik vind het wel stoer eigenlijk (: blijf gewoon?

Maar je bent bijna jarig dus alvast gefeliciteerd! :’)

Gaat niet als ik na deze topic gebanned word.

haha dankje!

Graag gedaan. :’)

Ik vind het wel 'n beetje aanstellerij van die meiden… Zolang je het toch gewoon netjes houdt is er toch niet mis? En raar van Girlscene dat ze je bannen.

Ja dat vond ik ookal, ik begrijp hun wel hoor dat sommige het raar vinden ik kreeg al een reactie op een topic; Het is toch wel raar hoor dat je op GIRLscene zit

En sowieso blijft alles anoniem.
Wat doe ik hier in godsnaam nog in dit topic?

Geen idee…

Ik verveel me denk ik gewoon. En ik heb nog een hele week vakantie, maar morgen weer naar een vriendin toe en dan gaan we weer de hele middag achter de wii zitten. :’)
Misschien vinden sommige het niks dat je een antartische style hebt? Net zo als ik wat tegen Marokkaanse jongetjes heb.

Wat een bullshit zeg.

Maar er is niet mis met 'n beetje anders zijn dan anders. Ik vind het juist wel leuk en interessant… Kunnen we ook de dingen eens horen from a man’s point of view. :slightly_smiling_face:
Ik vraag me af of ze je echt zullen bannen… En anders ben ik best wel teleurgesteld in Girlscene.

Ik snap die meiden wel. Ik zou het geen prettig idee vinden als hier nog meer jongens zijn, op de een of andere manier vind ik het een prettiger idee dat het hier ‘meiden onder elkaar’ is.

Maar ik vond jou altijd wel aardig overkomen, dus van mij mag je blijven, haha. Achja, da’s eigenlijk ook meten met twee maten.

Als je geband wordt als je als jongen post, waarom kun je dan überhaupt kiezen tussen man en vrouw als je een account aanmaakt? Dat slaat nergens op.

Weet je wat ik nu zo raar vind! Van die relschoppers worden niet geband en hij dan wel.

Vond ik ook!