afscheidscadeautje(?) voor stage

Hoi lieve dames,

Donderdag 20 juni is mijn allerlaatste stagedag bij een bedrijf waar ik het echt super naar mijn zin heb gehad. Deze dag wil ik natuurlijk de afdeling waar ik stage gelopen heb in het zonnetje zetten… Maar hoe?

Bij mijn vorige stage heb ik heerlijke cupcakes gemaakt en mijn stagebegeleider van toen een standaard geschenksetje gegeven. Dit jaar heeft mijn stagebegeleidster samen met de stagebegeleidster van twee afstudeerders van de afdeling een lunch geregeld om ons te bedanken. De twee afstudeerders hebben vanaf het begin af aan al gezegd dat ze taart zouden doen, en om dan met cupcakes aan te komen is zo overkill aan zoetigheid.

Dus wie weet iets leuks voor de laatste stagedag?

Liefs

Een upje voor jou! Ik vraag me dit ook af voor mijn stage:)

Ik gooi twee zakken snoep neer, die zijn bij ons leeg voordat je met je ogen kan knipperen ^^
Maar zoals jij al aangeeft wordt dat teveel zoetigheid.
Een bos bloemen…?

Ik had vorig jaar pakken roze koeken op de personeelstafel gelegt.
Je kan beter iets uitdelen, wat heel veel mensen heel lekker vinden.
En daarnast kan je misschien een bos bloemen neerlegen met een briefje erbij?

Haha zakken snoep zijn bij mijn stagebedrijf ook geliefd. Één collega koopt iedere ochtend voor haar werkdag een zak snoep en blijft graatmager haha!

Een bos bloemen voor mijn stagebegeleidster vind ik wel leuk. Maar ik zou ook nog graag iets voor de hele afdeling doen, dit zijn 9 mensen + ik = 10.

Ik had voor mijn stagebegeleidster iets lekkers gekocht, soort van bonbons geloof ik. Bos bloemen is ook altijd goed :slightly_smiling_face: