Afscheidscadeautje stage

Hoi dames,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik moet binnenkort afscheid nemen van mijn stageklas (groep 5/6) en mijn mentor waar ik een half jaar stage heb gelopen en het ongelofelijk naar mijn zin heb gehad. Hierbij wil ik voor zowel mijn stageklas, als mijn mentor, als het team een afscheidscadeautje verzorgen. Is er iemand die toevallig een leuk en origineel idee heeft?

Wat dacht je van cup cakes bakken voor heel de klas en dan schrijf je met suikerstift er de namen op!

Ik heb even voor je gezocht en vond dit! Kinderen uit de klas vinden dit vast leuk en ze hebben ook een persoonlijk berichtje! Als je nog andere leuke ideeen zoekt kun je ook op welke.nl of pinterest kijken, daar staan super leuke dingen op!

Dat ziet er leuk uit. Dankje! Vraag me alleen af of dit voor groep 5/6 ook nog leuk is :flushed:

waarom niet? zolang ze het kunnen eten vinden ze het volgens mij al snel leuk

Ik heb vorig jaar aan de leerlingen cakepops gegeven met een kaartje eraan.

Hier is een niet zo duidelijke foto

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1005405_10200124113880789_149924875_n.jpg

Dat ziet er wel heel gezellig uit! Misschien een leuk idee in combinatie met de vorige post?

Misschien is het dan wel leuk om voor elk kindje een persoonlijke boodschap of complimentje erop te zetten. Is toch wat specialer denk ik dan;)

Ja, ik was van plan om voor elk kind in dichtvorm een berichtje te schrijven. We zijn namelijk een tijdje bezig geweest met dichten en dat beviel ze erg goed!

Super leuk! Laat je even weten wat ze ervan vonden?

Dat zal ik doen!