Afscheidscadeau vriendje

Mijn vriend gaat over een maand een half jaar naar Australië voor zijn stage (wat ik dus niet leuk vind natuurlijk!)
Maar nu wilde ik eigenlijk nog wel iets speciaals met hem gaan doen en iets leuks geven.
Ik wil eigenlijk iets origineels, maar aangezien ik zelf niet zo creatief ben dacht ik dat jullie misschien leuke ideeën hadden…

Misschien eerst uit eten, maar niet naar de bios dat is zo standaard… Misschien gewoon iets (romantisch) met z’n 2en, maar wat?
En als cadeautje wil ik iets persoonlijks geven, maar niet zomaar een foto… Ik zat te denken aan een gelukspoppetje met onze foto erin maar kan ik nergens vinden haha. Dus andere ideeën? Dat hij een beetje een aandenken aan mij heeft? Het valt nog niet mee haha!

Alvast heeel erg bedankt!

Ik weet niet of jullie veel foto’s hebben maar je kan ook via internet een fotoboek samenstellen, dan zijn de foto’s echte bladzijdes zegmaar… en als titel dan een leuk zinnetje zoals: our best memories (het is maar een ideetje haha)

Tja is wel een leuk idee, maar we hebben niet zoveel foto’s samen helaas!

een kussen met een foto van jou en je freund erop haha! Of een kettinkje met een foto erin, een ring met een inscriptie… zoiets?

er is hier toch een topic over?

Uhmm. Een fotoboek is altijd leuk ! Je kan ook een cd maken met nummers waaraan jullie samen goede herinneringen hebben en dan de cover van de cd met foto’s van jullie twee.

Ja het algemene cadeautjestopic bedoel je? Maar ik bedoel echt een afscheidscadeau, en iets om te doen…
Ik heb ook niet echt nummers van ons samen helaas, anders was dat wel leuk inderdaad

http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113