Afscheidsboekje.

Heee!

Mijn zus gaat voor stage een paar maanden naar het buitenland. Nu zijn we met vrienden en familie een afscheidsboekje aan het maken.
Het enige probleem is; IK HEB GEEN INSPIRATIE!
Ik heb nu een paar foto’s enzo, maar ik weet niets leuks te schrijven, of andere creatieve dingetjes.

Weten jullie misschien leuke zinnetjes, gedichtjes of andere leuke dingen om erin te doen? :slightly_smiling_face:

xxxxx.

Je kunt leuke gebeurtenisen erbij doen, waar je zus dol op is en misschien kun je ook nog een waardebon waar van halen.

ja idd, gewoon acties waar jullie nu nog om moeten lachen. Die zijn altijd heel leuk om terug te lezen.

Leuke herinneringen opschrijven enzo.
Songtekst van een liedje dat veel voor jullie betekend,
etc?

dank jullie. (:
ik weet niet echt liedjes ofzo waar wij iets aan hechten.
maar wel herinneringen natuurlijk!
ik zat ook nog te denken aan een leuk gedichtje, maar ik ben vandaag echt inspiratie loos. ;p

Je kan aan familie en beste vrienden een foto vragen en vragen of ze een kort tekstje (al is het maar 2 zinnetjes) voor haar willen noteren. Dan kan je aan de ene kant de foto plakken en aan de andere kant die boodschap schrijven. Zo kan ze meteen zien van wie welke boodschap komt.
En dan nog hier en daar een gedicht, een spreuk of een wens tussen.

Een envelop met een vriendschaps(zussen?) armbandje?

je kan van iedereen een foto erin zetten, al dan niet samen met haar,
en naast die foto zet die persoon een berichtje een lief berichtje voor haar,
en waarschijnlijk vind je hier wel wat leuks tussen:
http://www.quotegarden.com/sisters.html
en voor de rest herinneringen, foto’s van jullie door de jaren heen, zodat je de evolutie goed ziet, …

Ik heb een vriendin die 10 maanden naar Amerika gaat en ik had als idee een cd hoesje met foto; s van verschillende momenten erin enzo, misschien is dat een idee

foto’s , tekstjes blahblah.

jullie lievelingsliedje?
zinnen, teksten, foto’s, herinneringen