Afscheids Knuffel geven

Sluit dit topic maar :dry:

bitchi?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Moeilijk… kan 't proberen…

:dry:

Als jij hem wilt knuffelen, en hij jouw ook. Dan zie ik geen probleem. En als er mensen vervelend gaan doen dan zoek je lekker een beschut plekje op om daar “los te gaan” :grinning_face_with_smiling_eyes:

Trek niets van ze aan, en vind je :beer: dat echt heel moeilijk, zorg dat jullie even alleen zijn of ga na afloop naar hem toe
Succes!

doe dit vooral al vindt je het moeilijk. Anders krijg je er spijt van. (ik spreek uit evaring). want ik had me voorgenomen op de laatste schooldag van mn crush hem een knuffel te geven. een van de belangrijkste redenen was dat ik bang was voor de reacties van anderen. en tot op de dag van vandaag heb ik er nog spijt van dat ik het niet gedaan heb. Succes!

Je zegt dat je weet dat hij het wilt. Jij wil het ook. Who cares wat anderen er van vinden.

Volgende week vrijdag me LAATSTE kans

Ahh dit doet me zo erg aan m’n vriend en ik denken toen we nog niks hadden en eigenlijk alleen vrienden waren maar wel aan het flirten. Toen wilden we elkaar ook een afscheidsknuffel geven op school, maar helaas kwamen we elkaar toen niet meer tegen. Goeie tijden. :’)

Maargoed dat was je vraag niet haha, zorg dat het jou in ieder geval wel lukt want ik had er in ieder geval spijt van (ofnaja, vond het heel jammer dat het niet ging). Dus gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Hahaha , oke even initiatief nemen gestuurd :’‘Hee , jij moet toch ook volgende week vrijdag om 9 uur je rapport ophalen?’’

Ik ; Ik hoop dat ik je volgende week vrijdag nog zie dan geef ik je een afscheids knuffel ‘’

Hij ; Jaa is goed hahaha’’

Ik ; wedden dat ik je weer niet zie dan ‘’

Hij ‘;Jawell’’

Straks niet en dan heb ik geen kans meer :rage:

Bij ons was het ook met rapport ophalen, wat leuk haha.
Ik hoop voor je dat je hem ziet, succes!

Toevallig! , ik hoop dat het gaat lukken :flushed:

Help

kan je me uitleggen waarom ze precies bedreigt? Is het zijn vriendin ofzo?