Afscheiding?

hey meiden
ik heb even een nieuw anoniem account aangemaakt.
omdat ik weet niet bij wie ik hier moet aan komen dus ik plaats het hier op girlscene in de hoop dat jullie me kunnen helpen

ik heb al een tijdje last van afscheiding echt rare afscheiding, het stink en meestal zijn het hele ranzige wit/gelige bolletjes weet iemand wat ik hier mee moet?

sorry voor deze uberranzige uitleg maar het is wel duidelijk hoop ik!
alvast bedankt xxx

http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-853777.html

Als dat niet is wat je bedoelt moet je het op Google even intikken, dan heb je sowieso resultaat :*

bambambam → seks enzo topic (a)

omg dat heb ikook maar ik durf er echt niet mee naar de dokter.

Verplaatst naar seks enzo.

Schimmel denk ik, ga maar voor de zekerheid naar de dokter, anders worden de gevolgen alleen maar erger. Dokters zien wel ergere dingen hoor.

ik denk een schimmelinfectie.
het heeft iig heel veel symptonen dat er op lijkt.
dit is helemaal niet ernstig ofzo ik zou gewoon even langs de huisarts gaan.
als het een schimmelinfectie is dan krijg je een soort ei dat je s’avonds in je vagina moet stoppen
dat ei dat smelt dan in je vagina en dat spul blijft nog 3 dagen in je vagina zitten en als het goed is moet je er dan vanaf zijn.
(staat verder allemaal in de bijsluiter)

ook jeuk down under? inderdaad waarschijnlijk een schimmelinfectie. ga gewoon naar de huisarts, vertel de symptomen en je krijgt een receptje, je hoeft dan echt niet meteen daar uit de kleren ofzo :slightly_smiling_face:

Dit heeft niks te maken met seks…

ik had zo iets,
ben naar de huisarts gegaan, die vond het raar ben doorgewesen naar een andere doctor en die zij dat dit normaal was, ik zou voor de zekerheid wel langs de huisarts gaan!

Gewoon langs de dokter gaan voor de zekerheid, aan de beschrijving van de klachten hebben ze genoeg, ik heb namelijk ook eens een receptje voor dat moeten vragen bij mijn dokter.

Langs de dokter die kan je echt helpen!

ik zou even langs de huisarts gaan…
ik denk een schimmelinfectie, hier kun je een zalf of soort ‘ei’ krijgen dat je in moet brengen of capsules om te slikken!:slight_smile:
Ik zou je niet te druk maken, het is denk ik niks bijzonders.

Ik heb dat ook, ben er ook mee naar de dokter geweest.
Die heeft mij gezegd dat het normaal is en er niks tegen te doen is.
Je kunt alleen een inlegkruisje indoen zei ze.
Niet dat dat helpt ofzo maargoed.

gatver, ik heb ook wel jeuk rond mn doosje, maar zo’n ei in mn doos… Bah! Dat durf ik niet, hoowr :blush: Want ik heb er nog nooit iets in gehad ;oo