Afscheiding

Hey!

Ik heb al best wel lang (jaar?) veel slijm etc in mijn slip. Heb alles al geprobeerd, o.a. Lactacyd maar het word niet minder… ik doe altijd maar een stukje wcpapier in mijn slipje…

Kan iemand me hiermee helpen?

je hebt 2 topics aangemaakt ?

Haha lactacyd helpt daar niet tegen :'3

Ik zal die andere verwijderen, ging per ongeluk. Iemand advies?

inlegkruisje gebruiken, is normaal heeft iedereen wel

Van elke dag een inlegkruisje gebruiken krijg je schimmelinfecties…net zoals wanneer je elke dag (en dan echt wekenlang) een tampon in hebt…

jahoor, waar heb je dat nou weer vandaan. gebruik het al 4 jaar als het niet langer is en nog nergens last van gehad

dus jullie dragen ook dagelijks een inlegkruisje?

Nee. En lactacyd is niet bedoeld omdat te verhelpen.

Dan heb je mazzel, maar het is echt niet goed. Het gaat er daar ook niet lekkerder van ruiken dan ofzo. Want het ademt niet goed. Hetzelfde met skinny jeans en strings, als je dat nog nooit hebt gehoord :wink:

nee vind het een beetje onzin eigenlijk. met ‘‘gewoon’’ ondergoed ademt het toch ook niet. maar wat doe jij er dan aan?

Het kan ook zijn dat je het te vaak wast. Daar reageert je lichaam dan op door meer afscheiding te maken.

Naja je mag het geloven of niet, maar vaak verergeren inlegkruisjes de afscheiding alleen maar. En ik slaap s’avonds gewoon in een onderbroek ipv een string, dit verminderde mijn afscheiding best wel erg. Heb zelf ook een tijd inlegkruisjes gebruikt…maar merkte dat dit het alleen maar verergerde…je krijgt er ook eerder blaasontstekingen van…want het wordt dan een beetje broeierig daar en dan geef je bacteriën vrij spel. (Klinkt vies, maar het is wel zo)

Als het katoen is, ademt het. Synthetisch ondergoed maakt het vaak ook erger.

ik draag het ook niet 24u per dag, alleen overdag

Maar ik draag geen synthetisch ondergoed of strings…

Maar wat kan ik er nu tegen doen?

Niks, het is normaal. Je kunt inlegkruisjes dragen, maar is niet per se nodig.

ik hoorde dat veel yoghurt eten wat hielp, aangezien je iets met de zuurgraad doet? x) heel vaag
maar helpt blijkbaar

[i]In ieder geval geen wcpapier in je slipje XD

Als inlegkruisjes al niet goed zijn, dan wcpapier al helemaal niet lijkt me :’)[/i]