Afscheiding

Ik heb veel en best dikkige afscheiding, en dat vind ik zo vies! Het voelt ook altijd zo vies in mijn onderbroek als ik loop of zit ofzo. Weet iemand hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen?

Kan je niks aan doen, hoort er helaas bij! Als je er last van heb gewoon ffe maandverbandje/laagje dubbelgevouwen wc papier inleggen, en die dan na uurtje weer weg gooien ofzo :wink:

inlegkruisjes! die voel je niet zitten
als je ongsteld bent dan wel maandverband xD

Dan moet je je daar onder spoelen met een mengsel van azijn en water, schijnt dat dat helpt!

Gewoon elke dag met water afspoelen met water en eventueel in de avond alles schoonmaken?

Azijn? Klinkt niet bepaald goed voor down under. Voor zover ik weet moet je je daar met niets anders dan water.

Jawel azijn kan wel, het zorgt dat ze zuurgraad weer beter wordt, zodat je minder afscheiding krijgt.

Het is geen onzin. -.- En doe even normaal.

Bij behandeling kijken. Ik snap niet waarom je zo fel reageert…

Haha, hoe ironisch dat je een artikel post wat verwijst naar een homeopatisch middel, aangezien het helemaal niet wetenschappelijk is bewezen dat homeopatische middelen werken :’)

Ik heb het van mijn moeder gehoord, want ze werkt bij de GGD. Ik ga het zelf ook proberen want ik heb er ook last van, zal ik je laten weten of het helpt. Die site heb ik even snel opgezocht :hammer:

Daar werken mensen die er verstand van hebben, ook een huisarts. Ga ergens anders chagrijnig doen.

Jaa joh en ze gaan ook echt zeggen dat je azijn moet gebruiken met water als het zooo slecht is.

Ik weet niet super zeker of het helpt. Maar je kunt het zeker proberen anders raden ze het niet aan. Je gaat niet dood.

Je ging er toch niet meer op in :grinning:

Ooh wat ben je toch grappig zeg, hoe oud ben je 14? Ik stop hiermee geloof wat je zelf wilt. Dan moeten topics als deze maar verboden worden want niemand is hier een dokter.

@TS: Geen azijn en/of knoflook dus.

Ik zou het je lichaam laten oplossen. Gebruik iig geen producten met parfum etc. Er is ook een merk speciaal voor " down under" toch? even de naam kwijt. Hebben die niet heel toevallig iets?

sowieso vraag ik me af of dingen smeren wel helpt. Het probleem ligt niet op die plek waar je evt kan smeren, het komt van binnenuit…

Echt heel veel verstand heb ik er verder ook niet van meis, dus ik ga niet je van alles aanraden en aansmeren haha… Maar ik denk dat je niet te veel eraan moet doen, juist omdat als je van alles gaat doen, je het helemaal van slag helpt… (PH en shizzle)

Azijn klinkt zeker niet goed

dit, puber dat je er bent.