Afscheiding wordt 'brokkelig'

Oke, dit is waarschijnlijk een heel ranzig verhaal, maar ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen hahah.
Als ik me 's avonds douche, en dan ook m’n vagina was met water, dan is mijn afscheiding de volgende middag ‘opgedroogd’ ofzo…(?). Als ik dan met m’n vingers tussen m’n schaamlippen ga, dan voel ik allemaal losse ‘brokjes’ afscheiding… en op mijn vinger heb ik allemaal witte bolletjes/(…ik weet niet hoe ik het moet noemen).

Ahhh sorry voor dit ranzige verhaal hahah. Het is niet zo dat ik mezelf niet goed genoeg was of verzorg, want ik heb dit alna een halve dag. Is dit normaal? Wat kan ik eraan doen?

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe dat komt… Miss omdat het gewoon opdroogt?

Up haha

Oh, dat heb ik ook weleens en eigenlijk nooit bij nagedacht. Denk dat het normaal is?

Mij viel het laatst ook op en ik vroeg me ook al af hoe dat komt, dus een upje voor jou!

Heeft iedereen (of in ieder geval dus meerdere mensen) hier last van? Want ik zat te denken aan een schimmelinfectie, omdat je afscheiding dan ook brokkelig is, maar ik weet eigenlijk niet precies wat er met brokkelig bedoeld wordt haha.

Heb ik ook, niet altijd, misschien met de cyclus te maken. Ga er vanuit dat het normaal is.

heb ik ook wel eens

het is gewoon normaal

Snap je probleem. Heb er ook wel eens last van haha.