Afscheiding stinkt opeens?

Hoi girls,

Sinds gister stinkt mijn afscheiding heel erg. Veel erger dan de ‘normale geur’. Is dit een schimmelinfectie of soa, of gewoon tijdelijk en gaat het vanzelf over? Ik moet wel binnenkort ongesteld worden dus wie weet heeft het te maken met hormonen? Ik ga het liefst niet naar de dokter voor dit soort dingen, behalve als het echt noodzakelijk is.

Help!

Rond de tijd dat je ongesteld wordt kan afleiding wat meer gaan stinken, maar dan zou je daar vaker last van moeten hebben. Als het een schimmelinfectie is, ruikt de afscheiding vaak een beetje visachtig. Snap dat je het niet fijn vindt om even langs de dokter te gaan, maar de huisarts kan vaak heel gemakkelijk de oorzaak vinden en het probleem oplossen. Je kan eerst nog even afwachten of de geur weer weggaat als je ongesteld bent geweest, maar als het aanhoudt is een doktersbezoekje wel zo verstandig

ik had het ook. ook ik dacht dat het door mijn ongesteldheid kwam. eindstand: ik had een schimmelinfectie en een soa. dus als het na de ongesteldheid nog niet weg is zou ik naar de dokter gaan als ik jou was. ja het is moeilijk. maar je huisarts heeft wel meer vrouwen gehad met zulke klachten moet je je maar bedenken.