Afscheiding, slipjes en zo..

Hoi meiden,

Dit is niet zo’n topic met vragen als ‘wat is dat witte spul in m’n slipje?’,
maar over een volwassen manier praten over afscheiding, vragen stellen en meningen delen. (Haha, nu ik dit lees klinkt dit wel heel raar, zeg)

Ik begrijp niet dat meisjes zo’n kleine slipjes kunnen dragen. Het ziet er wel leuk en sexy uit, maar ik bedoel, als je wat afscheiding hebt, is dat toch de hele tijd vochtig? Dat zal natuurlijk wel afhangen bij de persoon, maar ik heb bij mezelf de indruk dat m’n slipje wel vochtiger is op het einde van de dag (wat ik heel vervelend vind).
Stopt dit na een tijdje (als je ouder wordt)? Soms heb ik zelfs de indruk dat ik het kan ruiken (sorry als dit vies over komt!!), anderen wellicht niet en misschien zit het zelfs gewoon in m’n hoofd, maar ik wil het gewoon eens graag van andere meiden horen, thanks!

http://1.bp.blogspot.com/_anQnlU5D4sM/RxiuV9pjqAI/AAAAAAAABMU/sjylETmQHC0/s400/panties%2Bfor%2Bpeace.jpg

Ik snap dat ook niet nee, ik heb altijd een inlegkruisje in en dat pas inderdaad niet in zo’n mini-slipje. Maarja, het is oneerlijk verdeeld in de wereld, misschien hebben sommige meiden geen last van veel afscheiding en vieze geurtjes.

Nou, ik kan dat ook niet hoor.
Volgens mij word die bij mij ook helemaal vochtig.

Ik draag dan wel inlegkruisjes, tena lady spul, maar dat moet ik ook verwisselen omdat ik het dan ook ruik.
Niet zo frisjes.

Maar ik vraag het me ook wel af ja, hoe mensen dan die dag doorkomen met een sexy stringetje ofzo.
En ja ik weet dat er inlegkruisjes voor zijn, maar bij sommigen zie je bijna de hele string. O_o

Whoehoe, ik ben niet alleen! :’)
Maar doen jullie dan echt iedere dag een aantal inlegkruisjes in?
Ik vind dat precies zo’n … ‘verspilling’, ik vind het juiste woord niet.

Sommige meiden gebruiken ook en tampon in plaatsvan een inlegkruisje.

Nou, 's morgens zoiezo, en af en toe dat ik denk van; hee, ik doe wel even een nieuwe in.
En zo gaat mijn dag door. (soms vergeet ik het en komt er ook amper iets uit.)
En 's nachts ook. (alleen op de een of andere manier, blijft er niks achter.)

Ik weet het ook niet O.o
Maar ik zie het ook niet zo vaak voorkomen…

En over dat geurtje, daar heb ik soms ook wel last van. En ik weet 100% zeker dat ik geen infectie heb ofzo.

Dat gebruik je met ongesteldheid ja…
We hebben het hier gewoon over afscheiding…

Inlegkruisjes trekken afscheiding juist ook weer aan. Het is een soort vicieus cirkeltje waar je niet uit komt, je draagt inlegkruisjes door je afscheiding, maar daardoor wordt het alleen maar erger waardoor je meer inlegkruisjes gebruikt en ga zo maar door.

Ik draag ook bijna elke dag een inlegkruisje. Maar hierboven, sommige mensen dragen ook een tampon voor de afscheiding, zodat ze bijvoorbeeld zo’n slipje aankunnen. Ik vind het echt niet fijn om geen inlegkruisje in te doen, dan voel ik me zo vies… Maar dat geurtje is wel normaal denk ik, behalve als het echt heel sterk ruikt.

Ik vind het ook altijd zo jammer als ik mooi ondergoed zie liggen in de winkel, maar het zo’n dun stofje is. Telkens inlegkruisjes kopen, dat lijkt me zo duur trouwens?

MEEN JE DAT.

Er is niks met mijn leesvaardigheid en ik had het dus gewoon over afscheiding.

Ik draag overdag altijd kleine slipjes, ik heb wel eens last van afscheiding maar niet zoveel dat het door mijn slipje trekt ofzo.

Okeeeeeeej, pardon. n.n

Maargoed, blijft het dan niet nog steeds?

Sorry ik reageer vandaag wat bitchieër (?) dan normaal, ben chagerijnig :’)

Nouja, de afscheiding blijft natuurlijk komen, maar met een tampon in lijkt het me sterk dat je er nog last van blijft houden.

Sorry hoor, maar ik dacht ook dat je het verkeerd had begrepen, omdat ik het gebruik van tampons tegen afscheiding ook nogal een vreemd idee vind, maar ik geloof je wel hoor.
Dat kan toch niet gezond zijn?

Ah geeft niet. x]
Maargoed okee. :stuck_out_tongue:

Verder houd ik totaal niet van tampons. x]
Maar ook niet van maandverband.

Achja.
Ik was mezelf gewoon vaak, en dan word het (hopelijk/denk ik) ook minder. xD

Dat weet ik, maar als ik het niet gebruik lekt die afscheiding gewoon door tot m’n broek die dan een beetje nat wordt en gaat het stinken [sorry voor dit vieze verhaal], dus dat is niet echt een optie.

Nou ik doe geen maandverband in hoor…
Maar sommige dagen is het ook erger dan andere dagen…
Maar ik heb ook geen strings aan… Gewoon ‘normaal’ ondergoed.
Wel soms kant… dan is het wel irritant (en dit rijmt!)!