Afscheiding :S

hoi,
ik heb heel erge last van een soort afscheiding, het zit niet alleen in mijn onderbroek maar als ik naar het toilet ga en mezelf afveeg dan krijg je van die dingen op het papier, opgedroogd ofzo. Heel vies. Maar het zijn soort van sliertjes, oké echt heel ranzig maar wat kan je hier tegen doen? Het stinkt ook.
Help

Een inlegkruisje & je vagina gewoon wassen?

Inlegkruisjes verergeren het alleen maar.
verder weet ik niks sorry…

Ja? waarom verergerd dat ?

Ophoping van bacterïen. Bovendien is gewoon katoen beter.

Ik las dit:
Door inlegkruisjes sluit je de boel een beetje af waardoor het kan gaan broeien en de zuurgraad verstoort.

Dat gaat broeien, dan krijgen de bacteriën alleen maar meer de kans om zich te vermenigvuldigen. Die sliertjes kunnen toch ook wcpapier zijn?

Zou kunnen, maar waarschijnlijk niet. Heb het zelf ook…

Broeien klinkt echt supervies.

Inderdaad… xD

Volgens mijn huisarts is het gebruiken van Lactacyd (?) niet goed. Het is marketing.Je moet je onder de douche gewoon wassen met water tussen de schaamlippen. maar niet in de vagina.

hij zei ook dat sommige vrouwen een tampon in yoghurt doen en vervolgens inbrengen. Heel slim bedacht met die schimmels etc. maar dit werkt ook niet haha

Maarja helaas blijf je je afscheiding houden, je kunt het wel verminderen om regelmatig schone, katoene slipjes aan te trekken, en je te wassen met water

Dat lijkt me echt goor en zo niet comfortabel: een tampon in yoghurt in je kut douwen. Blegh.

haha ja ik zat hem ook met open mond aan te kijken xd. Maarja sommige mensen denken zo van een infectie af te komen

Ik zou even naar de dokter gaan. Waarschijnlijk heb je een soort van infectie; daar krijg je dan een zalfje voor.

je vagina goed wassen, niet met zeep! gewoon water.

Gatver, een tampon met yoghurt? :astonished:

gadver klik ik hier op en ben aan het eten

je ziet de titel toch?
klik er dan ook niet op als je aan 't eten bent.

zie dit maar als 'n upje. (:

Ik denk niet dat het nodig is om naar de dokter te gaan. Ze heeft gewoon veel afscheiding.

Dat is normaal. Dat ligt aan je hormonen, vooral voor de periode hoort het wat meer te zijn.