Afscheiding ruikt lekker

Hey allemaal,

beetje raar probleempje. Ik vinger mezelf best vaak, maar ik heb nog nooit geprobeerd klaar te komen. Ik heb best veel afscheiding (door opgewondenheid) en als ik me vinger lik ik altijd m’n vingers af. Ik vind het heel lekker smaken en ruiken. Is dit raar?
En nog wat… in de film Black Swan zag ik dat Nathalie Portman zichzelf op haar bed vingerde terwijl ze op haar buik lag. Ze maakte seksbewegingen. Toen ik dit zag werd ik heel geil. Ik durf dit alleen niet te proberen. Heeft iemand dit wel eens gedaan en heeft iemand tips om te masturberen, maar dan ergens tegenaan of met een dildo/vibrator ofzo?

XC

Wauw.

juist…

geen idee.

:""D

:stuck_out_tongue: did i say something wrong

dat eerste doen meer mensen heb ik gehoord. (iets van 5 meisjes uit een hele klas)

(’:

en nee je zei niks verkeerds hoor. die mensen hebben denk gwn zin om zo te antwoorde… -__- xD

Oke.

ik heb nog nooit gehoord dat iemand zn vingers erna aflikte…

Ik heb maar 3 meisjes in de klas inclusief mijzelf, dus dat klopt niet :"D

het stond er ook maar :stuck_out_tongue: ik verzin het niet. denk dat ze bedoelen uit de 15 meisjes ofso??

sorry maar dat eerste vind ik echt best wel vies klinken…

Juist, ja.
Om maar even serieus te antwoorden: Dat eerste klinkt behoorlijk onhygiënisch, maar als jij je er goed bij voelt, doe je dat toch gewoon.
Je tweede vraag: Er zijn vast wel meisjes die je hier tips over kunnen geven, maar ik denk dat je hiervoor op het verkeerde forum zit.

Vraag je vriendje of ie het bij je doet.
Mits je schoon bent nav je vorige topic haha!

‘‘Ik lik mn vingers altijd af nadat ik heb gevingerd.’’

Ik ging bijna over me nek toen ik dit las…

Gatver, ik ook