Afscheiding, Inlegkruisjes, Vriend?

Hallo allemaal
Ik heb heel veel last van afscheiding, ik weet dat dat normaal is maar in mijn zwarte onderbroek worden het altijd ontzettend grote witte strepen en dat ziet er niet uit. Dus draag ik nu soms een inlegkruisje. Maar waar ik nu mee zit is, dat ik voor het met een jongen om ga en we binnenkort misschien wel verder gaan. Sommigen zullen misschien zeggen, praat er met hem over, maarja ik ga daar niet zo maar over beginnen want dat is een beetje raar, dus dat wordt hem niet. Stel nou, hij gaat met z´n hand in mn broek, of hij voelt een inlegkruisje wat me niet erg prettig lijkt, of als ik mn onderbroek uittrek zitten er grote witte strepen in, ook niet erg ideaal. Iemand tips? En hoe gaan jullie hier mee om?

Nou als de spanning een beetje oploopt even snel naar de wc gaan en het inlegkruisje er uit halen.
En als het echt zo verschrikkelijk veel is misschien toch eens langs de dokter gaan?

Misschien kun je als jullie op jouw/zijn kamer zijn even naar de wc en 'm verwisselen? Of juist uit doen.

Andere kleuren onderbroeken dragen?

“yo, wacht even, moet even naar de wc. TREK JE BROEK ALVAST UIT. tot zo”

gewoon even naar de wc gaan en als het je vaste vriend is, weet hij dat toch, dan lijkt me toch geen enkel probleem.

Witte onderbroeken? En ik zou in het begin van zo’n ‘flow’ nog even naar de wc rennen dan als je denkt dat er iets kan gaan gebeuren. Dat kwartiertje zonder kan je dan vast wel aan :slightly_smiling_face:.

Indd gewoon even naar de wc van tevoren, ik heb hetzelfde hoor en dit werkt prima.

Misschien ziet ie het geen eens. Sowieso is een andere kleur onderbroek wel een idee.

Misschien een tip om dunne of lucht doorlatende inlegkruisjes te kopen, van de goedkoopste varianten krijg je gauw een nog broeieriger effect waardoor je nog meer afscheiding krijgt.
De witte strepen vallen jongens toch nauwelijks op en als je er echt last van hebt naar de huisarts gaan

Dit en alles mooi droog wrijven voor ‘de daad’ als je toch op het toilet bent. :grinning:
Afscheiding is ook normaal hoor, zolang die wit is. Dat is je vagina die zichzelf reinigt.

don’t worry! hier zijn allemaal trucjes voor, ik heb precies hetzelfde (gehad)
Vooral voor dat je ongesteld moet worden heb ik het het ergst, soms zijn het gewoon ‘’ propjes’’ , gebruik spulletjes om het te verminderen.
Vrouwendouche bijvoorbeeld, dat kun je tijdens het douchen gebruiken om alles schoon te spoelen van binnenuit, zo voorkom je al heel veel.
Ook zijn er speciale tabletjes voor, hier heb ik geen ervaring mee…
en inderdaad gewoon in inlegkruisje voor doen, en als je bij je vriend bent ga je ff naar de wc en hopla!

Draag een kleur ondergoed waarbij het niet zo opvalt tot je je zeker genoeg voelt om zwart ondergoed te dragen (al dan niet met een inlegkruisje).

Ik heb gehoord dat dit juist heel slecht is, omdat je dan van alles verstoord binnenin… Dus ik zou dat dus zeker niet gaan doen. Mijn vriend heeft echt nog nooit gekeken naar de binnenkant van mijn onderbroek en ik denk dat de meeste jongens dat niet zullen doen. En inderdaad, als je een inlegkruisje draagt, doe je die even van tevoren uit (zorg dan wel dat je je een beetje opfrist, want mijn ervaring met inlegkruisjes is vaak dat je dat wel ruikt zeg maar)

Ga de eerste keer even naar het toilet, dan denk ik dat hij denkt dat je heel erg opgewonden bent. Zodra je voor het eerst seks hebt gehad worden deze dingen ook wel makkelijker bespreekbaar en dan begin je er een keer over… Goodluck!

Nou ja. Je hoeft daar toch niet over te praten? Boeiend dat hij het ziet, gewoon doen.

Overigens zou ik stoppen met inlegkruisjes dragen. Daar wordt het alleen maar erger van.

Misschien denkt hij dan gewoon dat je heel nat bent ofzo.