Afscheiding, geurtje, onderbroek,onzeker

Hoi,
Ik heb afscheiding maar ik kan het ruiken als ik gewoon zit. Het is geen vieze geur, maar ik vind het zo apart dat ik het gewoon kan ruiken! Hebben jullie dat ook?? En ik denk dat ik ook best veel afscheiding heb en soms is m’n onderbroek helemaal vochtig. Ik voel me er niet zo prettig bij, en ik weet ook niet of het normaal is als ik het soms gewoon kan ruiken…
Ik was mijn vagina gewoon met water maar soms niet dagelijks (kan dat ermee te maken hebben?)
Maar goed…
Ik vraag me dus af of jullie dat soms ook hebben
(Ik ben niet seksueel actief.pas 14.)

Dit is heel normaal. Je kan misschien in legkruisjes gebruiken? Ik heb er zelf ook last van maar dat is een periode bijvoorbeeld na of voor dat ik ongesteld moet worden.

Ik heb het ook hoor! Ik gebruik inlegkruisjes zodat je deze steeds kunt vervangen. Bij mij neemt de geur dan sterk af omdat je steeds een schone pakt. Ook voor je eigen idee voelt het frisser.

Sinds ik aan de pil ben, is het een stuk minder. Maar het ruikt bij iedere vrouw. Je kunt inlegkruisjes gebruiken dat voelt schoner

In je puberteit is alles wat heviger, ook lichaamsgeuren. Beter is ook om toch elke dag even met water te wassen. Als je niet elke dag onder de douche gaat, pak dan even een washandje. En je kunt inderdaad ook een inlegkruisje indoen, overdag dan regelmatig even wisselen en 's nachts het liefst dan niet.

Heb ik ook.

Oh bedankt voor de reacties!! Gelukkig dat ik niet de enige ben haha :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook… soms heel vochtig en soms juist klonterig

Ik merk dat als ik genoeg drink op een dag, ik er veel minder last van heb. En ik ben iemand die niet goed is in genoeg water drinken, dus als ik eens een dag goed oplet dat ik voldoende binnen krijg, merk ik wel verschil.

Ik herken je probleem, ik heb het zelf ook en is inderdaad hatelijk irritant. Ik doe elke dag een inlegkruisje in en wissel dat 1keer per dag, dat is bij mij zeker wel genoeg.

Het hoort ook bij jouw lichaamsgeur he. Bij de 1 is dat wat zuurder dan de ander. En vooral in het begin kan dat heel erg opvallen voor je gevoel. Als je er niet prettig bij voelt zou je inlegkruisjes kunnen gebruiken en iedere dag met lauw warm water en een washand wassen.

Ik heb er ook een tijdje last van gehad maar nu komt het gelukkig weinig voor. Het is dus erg normaal en gaat over/betert.

ik heb het ook niet dat het ruikt maar dat het gwn veel is en idd gwn een inlegkruisje gebruiken

Ik heb het ook inderdaad en vind het heel vervelend. Zeker toen ik een vriend kreeg was ik super onzeker erover. Wat ik nu doe is overdag een inlegkruisje, en voor we het bed in gaan doe ik die uit en maak ik mezelf even schoon met een lactacyd doekje. Dan voel ik me wat zelfverzekerder en weet ik dat er ook geen vervelende geurtjes zitten!

En probeer 's nachts zonder ondergoed te slapen, dat schijnt ook goed te zijn :slightly_smiling_face:

Heb precies hetzelfde, ik draag meestal een inlegkruisje en wissel een paar keer per dag. Werkt prima, je moet er niet te vaak wassen heb ik gehoord daarvan kan het ook komen. Maar een paar keer met gewoon water kan wel.