afscheidcadeau voor overleden nichtje..

ik hoop dat jullie me kunnen helpen…
Afgelopen week is mijn nichtje overleden, mijn zus was 23 weken zwanger, ook wel een ‘late miskraam’ genoemd, en is mijn nichtje na een half uur na de bevalling overleden. Voor ons voelt dit absoluut niet zo, en zullen haar altijd herdenken als een volmaakte baby die van harte welkom in onze familie was. Helaas heeft dit niet zo mogen blijken, en zullen we haar altijd herinneren. Dit was ook mijn zus haar eerste en laatste kans om zwanger te mogen worden en een baby te krijgen. Dit brengt me dan ook op het volgende; wat is een speciaal cadeautje om goed afscheid te nemen als tante. Ik dacht zelf aan een Nijntje knuffelbeer die ik vanaf het begin al op het oog had en heb nog zo gezegd ‘als ze geboren word, dan koop ik die’. Daarbij wil ik het Nijntje bedrukken met mijn nichtje zijn naam erop, en een kaartje met een speciale tekst erop. Weten jullie misschien nog goede tekstjes? Want het kaartje gaat er sowieso komen. Wel heb ik mijn twijfels bij het Nijntje en het laten bedrukken. Ik weet namelijk niet of dit speciaal genoeg is en of ik dit nog op tijd kan regelen. Hebben jullie misschien ook nog andere speciale ideeën?
alvast bedankt :bowing_man:

Ik denk dat Nijntje wel speciaal is, juist omdat je het gehaald had als je nichtje gezond geboren was. Daardoor denk ik dat het meer emotionele waarde heeft als iets anders. Door het te bedrukken maak je het persoonlijk.

Qua tekst voor het kaartje denk ik dat het bijzonderder is als je zelf beschrijft hoe je je voelt in plaats van andermans woorden over te nemen.

Nijntje is, net zoals December zegt, denk ik wel speciaal omdat het zo’n emotionele waarde heeft. Misschien is een klein gedichtje mooi op het kaartje?
Heel veel sterkte! :sob::muscle: