Hoi hoi!
De titel klinkt heel dramatisch, maar dat is het niet. Ik ga binnenkort een paar maanden vrijwilligerswerk doen in het buitenland. En hoewel niemand eraan wil denken, bestaat er altijd een kans dat je niet terug komt. Denk bijvoorbeeld aan die meiden in Panama… Ik weet dat er ook een grote kans bestaat dat ik morgen door een bus wordt overreden, maar toch voelt alleen naar het buitenland gaan gevaarlijker dan naar de appie fietsen oid. Hoe dan ook, ik heb wel eens gelezen dat mensen een afscheidsbrief hebben geschreven, en die ik een verzegelde enveloppe hebben achtergelaten in het geval dat ze niet meer terugkwamen.
Ik wil zelf dus ook graag zo’n brief schrijven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik erin moet zetten of waar ik moet beginnen. Ik las op internet dat het in ieder geval handig is om praktische zaken zoals je rekeningnummers en of je begraven en gecremeerd wil worden etc op te schrijven. Maar ik wil ook een soort persoonlijke boodschap achterlaten. Het voelt heel vreemd om te schrijven omdat ik natuurlijk niet van plan ben om niet terug te komen. heeft iemand hier wel eens zo’n brief geschreven? Wat heb je er in gezet?
Groetjes