Afscheid van mijn vriend!

Een hele goeie nacht dames!

Ten eerste weet ik niet zo goed hoe ik dit topic moet noemen…ik heb hier dus voor gekozen.

Mijn vriend heeft vanmiddag te horen gekregen dat hij naar Portugal moet a.s vrijdag. Mijn vriend doet een maritieme opleiding en moet aan boord voor 5 maanden te varen. Dit is dus zijn stage. In eerste instantie was het de bedoeling dat hij de 25e aan boord moest. Dit is dus vervroegd.

Morgen(vandaag dus) is het de laatste dag dat ik hem zie…Natuurijk komt hij een paar keer naar huis en ga ik naar hem als die ergens aan wal gaat maar alsnog…Ik wil hem vandaag een onvergetelijke dag geven omdat hij voor vijf maandjes moet varen…Ik loop de hele avond al te verzinnen wat ik nou eens kan doen…Ik kan hier dus ook niet van slapen. Ik wil jullie om leuke ideetjes vragen wat we misschien kunnen doen?

Ik had al een leuk idee om mezelf mooi aan te kleden met een mooie zomerjurk die ik eigenlijk speciaal voor hem heb gekocht :flushed: In de avond misschien uit eten te gaan op een boot en daarna nog langs mijn huis mijn ouders gedag zeggen en misschien dat hij dan blijft slapen…ik weet het niet. Het gaat dus om de middag hij zal hier rond een uurtje of 2 zijn…

Help me dames ik pieker me suf!

Veel liefs,
Deb :couplekiss_man_woman:

Geef hem een massage en een dikke knuffel, kook voor hem zijn lievelings gerecht of als hij van bakken houd maak samen pannenkoeken of koekjes of iets.