Afscheid stageplek!

heee heee

ik weet het plekje voor de crea bea’s onder ons xD
maar toch vind ik het hier op zijn plek
over een aantal weken ga ik afscheid nemen van mijn stage klas (groep1/2)
met mijn verjaardag in april had ik clowntjes gemaakt van cakepop’s voor ieder kind een cakepop
nu wil ik met mijn afscheid ook iets leuks maken knutselen met een klein cadeutje erbij XD
ik loop al meer dan een jaar stage in deze klas en heb echt een band met ze opgebouwd.
ik loop samen met een andere stagaire stage maar we hebben wel allebij een eigen klas.
het moet dus iets zijn wat je voor 2x 30 kleuters kan doen XD

XXX

Ik moet ook afscheid nemen van een groep 3 over een paar weken. Ik denk dat ik gewoon cake ga versieren met de kinderen. Heb geen tijd om iets te knutselen.

Je kan ook googlen naar trakteren op school.

En zakje snoep met een ballon?

Oh als klein cadeautje weet ik iets! 8 minijojo’s voor 1 euro bij de HEMA! (:

Ik heb zelf een x voor mijn stageplek koekiemonsters gemaakt.
De koekjes worden uit de mond gepakt.

http://www.gezonde-traktatie.nl/files/9113/2691/9836/nijntjekoekjekoekiemonster.jpg

Plaatje is van internet… zoek op google traktatie koekiemonster

Wel veel werk! Maar ze waren er super blij mee

Ik heb mijn afscheid bij groep 1 en bij groep 4 over 2 weken.
Ze hebben liever dat ik een gezonde traktatie maak omdat ze al genoeg ongezonds krijgen daar. Hebben ze niet uitgesproken, maar ik weet het.
Dus ik ga een gezonde cupcake met ze maken. Ik doe een halve appel, iets minder, in een cupcakevormpje en laat ze zelf stukjes meloen, druiven, banaan enzovoort erop prikken om de ‘cupcake’ te versieren.
Maar ik wil er iets bij en ik heb nog geen idee wat…

En vorig jaar op stage had ik vlinders met in het midden zo’n kinderchocoladereep… Was ook echt heel leuk! Met een pen en kladblokje erbij, want dat was groep 3…

Ik heb voor mijn stage op de peuterspeelzaal vlinders gemaakt. Ik zal even een foto opzoeken!

EDIT: Ik kon mijn eigen foto’s niet meer vinden, maar ik heb wel de foto’s van die ik ongeveer gemaakt had.

http://oi47.tinypic.com/qrgor6.jpg

Ik had er “Ik vlieg er helaas weer vandoor” op geschreven.
Hoop dat je er iets aan hebt!

^Oh leuk!

Ik denk dat ik cake pops ga maken en een kleine kringactiviteit ga doen.
Volgende week heb ik mijn afscheid, dan post ik wel een foto.