afscheid of negeren?

Bijna twee weken geleden heb ik nog met mijn ex gezoend. We voelen nogsteeds iets voor elkaar maar elke keer als het goed gaat tussen ons gebeurt er iets waardoor mijn gevoelens voor hem weer minder worden omdat hij domme dingen doet.
Ik ga overmorgen op vakantie, en sinds die laatste zoen heb ik niets meer van hem gehoord. Ik ben daar erg boos en verdrietig over. Ik wil hem na alles wat er tussen ons mis is gegaan niets meer met hem beginnen.
Maar ik weet niet of ik voor dat ik op vakantie ga nog afscheid van hem wil nemen, omdat we ook veel mooie momenten hebben gehad en elkaar stiekem niet uit ons hoofd kunnen zetten. Zovan dat ik hem daarna niet meer wil spreken en zien. Of dat ik op vakantie moet gaan en het gewoon dood moet laten lopen net zo lang tot we elkaar vanzelf vergeten.

xo

Ik denk negeren, door “afscheid” te nemen ga je alleen maar meer aan hem denken omdat je hem gezien hebt, en dat lijkt me niet fijn zo vlak voor je vakantie. Doe het na de vakantie, dan heb je goed kunnen nadenken over wat je wilt, en kun je zien of hij contact met jou opneemt.

inderdaad, wat moonstone zegt. lekker nadenken op vakantie en genieten van je vakantie. even je ex links laten liggen, als je afscheid neemt dan is het alleen maar moeilijker.

ga met de 2 bovenstaande post mee…

geniet van je vakantie en laat je ex links liggen

Dank jullie wel :heart: