Afrikaanse lippen, wat vind jij ervan?

haha, ik vroeg het me gewoon af, ik kon dit ook wel bij onzin plaatsen maarja.
jullie hebben vast wel eens een jongen/man gezien met van die afrikaanse lippen:

http://us.123rf.com/400wm/400/400/Millymanz/Millymanz0610/Millymanz061000101/584386-dit-is-een-afbeelding-van-een-zwarte-man-lippen.jpg

ze worden ook wel zoenalippen genoemd haha,
wat vinden jullie ervan?
mooi of niet? zou je erop vallen?

Nja, denk niet dat ik erop zou vallen maar het past wel bij jongens/mannen met dat uiterlijk.

Hmm mwah, vind het persoonlijk niks.

Ik denk trouwens dat ze wel heel goed kunnen zoenen.

Wat moet ik ervan vinden? Zij hebben nu eenmaal die lippen, het hoort bij hen. Ik oordeel niet op uiterlijk…

-

hahahah misschien dat het daarom ‘’ zoenalippen’’ wordt genoemd

Ik vind dit best wel een vreemd topic :’)

haha waarom,
gewoon een vraag.

Ik geloof dat ik niet echt op buitenlandse jongens val. Dus nee, ik zou er niet op vallen (uitzonderingen voorbehouden, haha). Maar die lippen maken me dus echt niets uit.

ik vind het zelf bij sommige best aantrekkelijk hoor, als het niet te is.

Ja, maar het zijn gewoon lippen, boeie xd

Ze doen me denken aan mijn ex, en was walgelijk XD

haha nou sommige vallen ook op een mooie lach, of op mooie ogen, dus waarom dan geen lippen? haha.

Ik vind het mooi, sexy en aantrekkelijk. Maar persoonlijk val ik op blank, en laat ik nou net het geluk hebben dat mijn blanke vriendje nog vollere lippen dan die foto heeft:). En het zoent heeeeerlijk:).

Trouwens, die op die foto vind ik dan weer niet zo wauw…

Sure (:

Ik vind het vreselijk. Als ik zo’n persoon zie kan ik echt alleen naar die lippen kijken. Maar hetzelfde heb ik met iemand met rare wenkbrauwen ect. Ik kan er niets aan doen.

Zoenalippen? Nog nooit van gehoord :’) Wel zoeloelippen.

^ Ja, dat had ik ook al, maar ik dacht dat het aan mij lag, haha.