Afpakster

Heej. Ik vind de laatste tijd een jongen Y nogal leuk en ik chat en sms daar al een tijdje mee. Maar nu is het probleem dat een goede vriendin terwijl ze weet dat ik die jongen leuk vind en dat ik daar mee sms en chat, daar ineens ook mee sms’t. Maar niet gewoon sms’en, zo echt flirterig. En ik heb het gevoel dat ze dit altijd doet als ik een jongen leuk vind, maar alle jongens vinden haar echt megamooi. Dus dan maak ik geen schijn van kans natuurlijk. Maar ik vind deze jongen echt wel leuk, dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Hopelijk snappen jullie het ongeveer. En srry voor het lange bericht. xx

wat voor een vriendin is dat als ze alle jongens die jij leuk vind voor je neus weghaald… :S ben even vergeten of t een vriendin was…

maar ik zou als ik jou was lekker doorgaan met hoe je bezig bent met heb en je niet op je kop laten zitten door die vriendin van je… misschien keertje met haar gaan praten en vragen waarom ze dat doet…?

iig succes!

1. Ze kan hem niet afpakken want je hebt hem niet.
  2. Als hij naar haar gaat is dat toch net zo goed zijn schuld?
  3. Ik zou er gewoon 100% voor gaan. Als jouw vriendin zo lullig doet dan hoef je ook geen rekening met haar te houden en moet je gewoon zorgen dat die jongen jouw vriend wordt.

Edit: Dat ze dit steeds doet zegt alleen maar dat ze super jaloers is op jou. Misschien ben jij wel veel leuker en mooier maar zie je dit zelf niet omdat zij duidelijk brutaler is in het aanspreken van jongens.
Waarschijnlijk zien jongens haar alleen maar als een makkelijk meisje. Je moet er voor zorgen dat de jongen die je leuk vind er achter komt hoe leuk je bent en niet onzeker zijn.

Jha, maar nu twijfel ik dus echt ofdat ze nog wel een vriendin mag worden genoemd. Maar dat is echt wel een leuke, maar nu op dit moment gewoon niet. Maar wat kan ik doen?

Afpakster?
dat zei ik ook in groep 6

Amai, had ik maar een vriendin die zo goed advies kan geven! Jha, ze is inderdaad heel makkelijk in het omgaan met jongens. Hopelijk is hij vanavond op msn, dan kan ik nog eens goed met hem praten! :slightly_smiling_face:

Ruikt naar jaloezie richting jou. Ik zou haar niet als vriendin beschouwen, zeker niet als het dus vaker voorgekomen is. Beetje laag van haar.

Als hij uiteindelijk niet voor jou gaat, laat dat ook iets zien over die jongen natuurlijk. Als hij gaat voor het makkelijke meisje, heeft hij waarschijnlijk niet genoeg ruggengraat voor een meisje dat werkelijk emotioneel interesse in hem heeft, op een serieuze manier.

Dus waarschijnlijk ben je dan zonder die vriendin en zonder die jongen beter af.

O daar had ook last van…
Echt balen en ergste was dat me vriendin niet begreep wrrom ik boos was…:S
Gelukkig heeft ze nu een vriend. Dus kan ik me eigen gang gaan.

1. waar
  2. JIJ kan er niet voor kiezen dat hij met jou gaat het is ZIJN keuze
    3 idd maar het moet geen strijd worden want uiteidelijk ziet hij dat en neem hij geen van beide ( of nu al niet…)

afpakster??? omg hoe oud ben je…

helaas zijn er meisjes die ook al vinden ze die jongen niet heel leuk, toch willen zien of ze hem kunnen krijgen. Dit is echt heeel irritant, vooral omdat het je vriendin is. (en als is ze heel knap, sommige meisjes zijn toch nog onzeker en zoeken steeds naar bevestiging van anderen) Je moet er echt over praten met haar. En niet op een boze verwijtende manier, maar zeggen dat het je kwetst en dat je die jongen echt heel leuk vind. Zij kan er blijkbaar genoeg krijgen. toch?

Jha, ze kan er genoeg krijgen. En sinds dat ze dat gemerkt heeft, is ze helemaal veranderd. Ik zal er nog eens met haar over praten.

Alsof jouw ABN zo goed is voor een achtienjarige.

OT: Zeg het haar , anders blijf je met dit rot gevoel zitten!

Zeg het haar en dreig de vriendschap te verbreken. Maak haar duidelijk dat dit echt énorm gemeen is en dat als zij dit normaal vindt, dat ze geen echte vriendin is. En die jongen die haar dan boven jou zou verkiezen, is jou niet waard.