Afpakken?

hii,

ik ken een jongen al vanaf 2008 ongeveer, maar we zijn nooit echt supergoede vrienden geweest. eind groep acht (vier jaar geleden) begon ik wat voor hem te voelen maar dat heb ik hem nooit durven te vertellen. verder ook nooit meer contact gehad. alleen nu stuurde hij me gisteravond een bericht op facebook, en uit eindelijk kwam daar dus uit dat hij mij altijd al leuk heeft gevonden, en ik heb ook nog steeds gevoelens voor hem. nu zou je denken, wat is het probleem… hij heeft dus een vriendin, maar daar loopt het al een tijd niet goed mee en daar wil hij dus ook een einde aan maken. maar ik ben nu dus bang dat ik hem zeg maar ‘afpak’ omdat hij een relatie met mij wil en dat nadat hij het uitmaakt met zijn huidige vriendin… tips?

xox :flushed:

Als hij eerlijk is tegenover zichzelf en zijn vriendin maakt hij het uit met haar. Je pakt hem in mijn ogen dan niet van haar af omdat hij immers al vier jaar lang gevoelens voor jou heeft.

+
Ik zou wel even wachten met stappen ondernemen totdat het uit is :wink:

Dit vooral idd.

Ik vind van niet. Als hij bij jou toenadering zoekt, dan doe hij dat zelf. Wat zijn vriendin daar van vindt is niet jouw problemen, ter zijde dat het wel sneu voor haar is. Als hij jou kiest, kun jij daar toch niets aan doen?
Beter is hij eerlijk naar zijn vriendin en maakt hij het uit.

Okayy, als eerst wees blij dat hij jou kiest boven die vriendin.
Die vriendin moet jou probleem niet zijn… Laat een relatie niet in de weg laten zitten door een of andere stomme vriendin.