afmeting bed

ik had even snel een vraagje over de afmetingen van een 1persoonsbed.
ik lig nu op een bed van 90x200, maar wil graag een boxspring van mijn moeder overnemen (ze neemt een ander bed) maar die 80x200. is dat een erg groot verschil, die 10cm? zou je dat in je eentje merken? en stel (ik zou een vriendje krijgen en we zouden in mijn bed slapen) zou dat dan ook nog kunnen? :")

haha, ik hoop dat jullie het weten. ik twijfel namelijk …

Ga een keertje een nacht in dat bed van je moeder slapen, en zij dan in die van jou. Dat weet je 't gelijk xD

ik heb weleens eerder een nacht op 1boxspring geslapen (ze heeft er van 80bij200. dat is dus 160bij200) maar ik krijg dan 1boxspring. zelf merk ik niet echt een groot verschil, maar hoe zou dat zijn als er iemand bij je komt liggen? :")

Ik vind dat sowieso krap op 90 cm, maargoed ik denk dat dat wel lukt hoor, valt ook wel eens uit te proberen, ga samen met jouw ma ff liggen xD Of een vriendin :’)

Hm ik denk dat je die 10 cm wel mist. Ik slaap in een 2 pers bed van 160 cm breed, en 2 meter lang. Maar als ik in 1 lig van 150-140 dan merk ik dat al heel snel.
Maar, ik denk niet dat je daat lekker met zijn 2en in slaapt, waarom geen 2 pers bed? Of past dat niet?

2persoonsbed past niet haha. dus het is dan verstandig om voor safe te gaan, en mijn huidige boxspring te houden? van 90 bij 200?

80 bij 200 is echt heel krap, zeker voor 2 personen. 90 bij 200 is al krap, vind ik.

okee, haha. ja, ik zat eropeens aan te denken. er is nooit een jongen hier geweest, en mocht dat zo zijn. en hij blijft bij mij in bed slapen (lees: vriendje). ja dan moet het wel een beetje liggen haha. dus dan ga ik voor 90x200 (:

90x200 voor 2 personen? succes :’)

ja ik zit hier naar mijn een persoonsbed te kijken.
Die is al meer dan 90cm breed

je kan ook een 1,5 persoonsbed kopen, dat is 140x200, daar kan je goed met 2 mensen in liggen

die van 90 cm past wel, heb ik ook wel aantal keren gedaan. maar 80 cm scheelt dan ook wel heel erg.