haai, het is misschien een beetje dom maar altijd na het uitgaan zeggen mensen dat een persoon iemand heeft ‘afgemaakt’, maar wat betekent dat nou precies? ik weet alleen dat je het na het dansen doet, hihi
ze zeggen bijvoorbeeld ‘‘ja hij heeft super veel meiden afgemaakt’’ of ‘‘zij maakte hem na het dansen hard af’’
alvast bedankt, xxxx
…
I’m getting old.
Het klinkt als iets voor 16-jarige jongetjes zonder moraal die voor het eerst uitgaan en die niet verder kunnen denken dan vrouw=lustobject.
zoenen? Ik heb geen idee… Nog nooit van gehoord.
o.o’’ Klinkt alsof je een beest gaat afmaken
Nog nooit van gehoord
Ik denk zoenen? Veel verder dan dat kom ik niet, afmaken, wat een raar woord ervoor? Ik ken en gebruik het in ieder geval niet.
klinkt zoiets als schuren…?
of misschien een dancebattle? :’)
hahah
no idea
Ik dacht gelijk aan klaarkomen
Geneukt ?
Haha daar dacht ik ook meteen aan :’)
ik heb er ook nog nooit van gehoord?
wat verzinnen ze tegenwoordig toch allemaal haha
huh. ik dacht eerder aan iemand in elkaar slaan ofzo maar dat is dus niet het geval? :’)
Hahaha een dancebattle xD
zoenen lijkt me de meest logische
bij ons hebben ze ook zoiets; “laaien(gelaaid)”, kende het eerst ook niet, maar betekend ook zoenen.
Schuren/vies dansen
Nog nooit gehoord… Ik zou zeggen dat het iets betekent als iemand ‘klaarmaken’, dus pijpen ofzo. Ik heb serieus geen idee o-o
Ik heb er ook nog noooit van gehoord, maar ik zou indd iets denken van zoenen ofz.
Toen ik de titel las dacht ik serieus dat er een een of ander ziek verhaal zou komen x]