afmaakverhaal

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man

STERRENPOSTT! :grinning: (dit niet kopieren ;d)

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is.

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is. Mijn

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is. Mijn domme

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is. Mijn domme man

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. Dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is. Mijn domme man begrijpt

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet. Terwijl de

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl de Hondenoppas

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl de Hondenoppas afwast

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl de Hondenoppas afwast is

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl de Hondenoppas afwast is hij

Ik ben een diva met een dom hondje en dat gaat heel snel naar de oppas. dus ik ga shoppen wanneer mijn oppas bij mijn man is , Mijn domme man begrijpt mij niet.Terwijl de Hondenoppas afwast is hij zich