Afmaak verhaaltje.

Ieder 1 of 2 zinnetjes. We zien wel wat er van komt.

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat…

Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan…

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan…

voelt ze een hand op haar schouder

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder.

Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan.

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder. Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan. Ze staat te trillen op haar benen, haar hart bonkt in haar keel. “Wat was jij van plan te gaan doen?”

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder. Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan. Ze staat te trillen op haar benen, haar hart bonkt in haar keel. “Wat was jij van plan te gaan doen?” ‘‘Ik, ehh, ik, ik ging naar huis!’’

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder. Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan. Ze staat te trillen op haar benen, haar hart bonkt in haar keel. “Wat was jij van plan te gaan doen?” ''Ik, ehh, ik, ik ging naar huis!" De directeur kijkt haar ongelovig aan. “Daar komt niets van in jonge dame. Jij komt maar mooi even met mij mee,” zegt hij op vastberaden toon.

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder. Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan. Ze staat te trillen op haar benen, haar hart bonkt in haar keel. “Wat was jij van plan te gaan doen?” ''Ik, ehh, ik, ik ging naar huis!" De directeur kijkt haar ongelovig aan. “Daar komt niets van in jonge dame. Jij komt maar mooi even met mij mee,” zegt hij op vastberaden toon. Hij nam haar mee aan haar bovenarm en trok een grote, witte deur open. Het halletje zag er angstig uit, gewoon grijs.

Ze zag een zwarte schim in haar ooghoek. Wat moet ze nu doen? Ze is van plan om keihard weg te rennen, maar dan voelt ze een hand op haar schouder. Fleur kijkt om, recht in het gezicht van de directeur van de Etos. Waarom wilde ze ook alweer die dure mascara stelen? Angstig kijkt ze hem aan. Ze staat te trillen op haar benen, haar hart bonkt in haar keel. “Wat was jij van plan te gaan doen?” ''Ik, ehh, ik, ik ging naar huis!" De directeur kijkt haar ongelovig aan. “Daar komt niets van in jonge dame. Jij komt maar mooi even met mij mee,” zegt hij op vastberaden toon. Hij nam haar mee aan haar bovenarm en trok een grote, witte deur open. Het halletje zag er angstig uit, gewoon grijs.
‘Maar meneer, dat kan niet. Waar, Waarvoor? Ik, eh, ik moet naar mijn oma. Ik, ik zorg voor haar. Waa, waarom moet ik mee?’ Lisa stottert veel. Wat is ze zenuwachtig! Ze is betrapt. De gieren lopen door haar lijf. Wat moest ze doen?