afmaaakverhaal ! :D

stond een verschrikkelijke sneeuwman te wachten op ons om sneeuwballengevecht te houden, anders mochten we er niet langs. Dus wij dachten; …

hahaha kom niet meer bij .
oke ze is men zusje en ze kan niet zo goed tegen kritiek.
maar ga gerust verder!

dus je denkt dat jij dat wel kan ofso ?

rustig, ruzie maken doen we wel in het echt!

haha, dit is echt meesterlijk. x’]

en toen kwam er een hele grote enge man, hij had allemaal open wonden en hele vieze kleren aan (wat zou er met hem gebeurt zijn?), en hij nam ons mee naar een piepklein huisje midden in de bossen, het huis zag er vanbinnen zo uit:…

XD om het maar even eng te maken

het had een mooi en gezellig interrieur, maar er was toch nog iets vreemds aan die man… wij vroegen hem wat er gebeurt was. hij draaide er een beetje omheen, en vertelde dat hij ons mee had genomen omdat ie zag wat we hadden gedaan en de politie ons toch aan het zoeken was. maar nu moesten wij iets vor hem doen. hij voreg ons of zijn zijn wonden konden verzorgen want hij had een flinke ruzie gehad. hij zei dat ie verder niet veel kon vertellen want het was een geheime organisatie…

we waren allemaal verbaasd , we dachten hij gaat wel iets met ons doen ofso ! maar het bleek gewoon een aardige man te zijn totdat …

Hij ons in een donkere grot gooide. Het was koud, -60 graden. We moesten iets doen!

maar wat ? het was zo kjoud om iets te bedenken ! een van de meisjes riep : dit hou ik niet langer meeer vooor hoor brrbrrbr ! Neee, je houd vol zei een ander meisje . maar hoe ?

we knoopten al onze sokken aan elkaar vast en maakte er een deken van. Zo overleefde we de nacht. De volgende ochtend zagen we een gat. ‘Jongens, we gaan ontsnappen! We maken een lasso van onze sokken en gooien die door het gat!’ Mijn vrienden keken me raar aan, maar begonnen toch met knopen.

Maar toen riep 1 van de meisjes …
IK HEB EEN SNOR :grin:.

hahaha !